karolinef Skrevet Lørdag kl. 20:59 Skrevet Lørdag kl. 20:59 (endret) Har vært lite aktiv her inne siste årene, men som tittelen sier, så har jeg da kjøpt meg en 325xi da jeg trengte en vinterbil, og ville teste ut hvordan firehjulstrekken til e46 er😄 Kan med en gang si at jeg er helt overrasket over hvor godt denne bilen har tatt seg fram i vinter, og det på piggfrie dekk til og med! Super morsom bil å leke seg i snøen med også 😅 Dette ble egentlig et spontankjøp i juli 2024, og er da min femte e46 touring jeg har faktisk. Skulle ikke gjøre noe særlig med den, tanken var mer en «billig vinterbil som bare skulle brukes/ herjes med». Jepp. Sånn ble det i kjent stil ikke. Skal jeg bare la bilder/videoer tale for seg, så kan dere stille spørsmål hvis dere lurer på noe? 😂 Endret Lørdag kl. 21:09 av karolinef K.F, E.C., CHNilsen og 17 andre reagerte på dette 20
karolinef Skrevet Lørdag kl. 21:04 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 21:04 IMG_3474.mov IMG_3230.mov Dusy, Ron Jeremy, Eystein Ose og 3 andre reagerte på dette 6
karolinef Skrevet Lørdag kl. 21:06 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 21:06 IMG_3447.mov Ampera, Ron Jeremy, Bimmerlorris og 5 andre reagerte på dette 8
Dusy Skrevet Lørdag kl. 21:20 Skrevet Lørdag kl. 21:20 Her er det bare å ta av seg hatten og bøye seg i støvet Er som jeg har sagt til deg tidligere: det er veldig forfriskende å se hvordan du tar vare på en gammel sliter og holder den i topp stand, der andre herjer og ødelegger disse. Nå venter jeg i spenning på oppdatering på 330en Et lite ekstra push bare 😃 karolinef reagerte på dette 1
HalvorK Skrevet Lørdag kl. 22:47 Skrevet Lørdag kl. 22:47 Gjort en innsats for å redde den der ja! Lakkerer du selv eller ? 😄
karolinef Skrevet i går, 06:57 Forfatter Skrevet i går, 06:57 8 timer siden, HalvorK skrev: Gjort en innsats for å redde den der ja! Lakkerer du selv eller ? 😄 Ja 😊
sveigis Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Godt å se noen går all in og redder en e46 .😊 Nydelig resultat dette må jeg si . Er så gøy å se noen fikser det opp og får det fint igjen . Flotte biler .😊 karolinef reagerte på dette 1
Kvasi Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Enig med @Dusy Godt å se at noen ivaretar bestanden av E46 i stedet for å ramponere de. Vi som har vært her en stund vet automatisk at vi får se kvalitetsarbeid, og resultat, når du lager tråd 👍 karolinef, sveigis og Dusy reagerte på dette 3
Bimmerlorris Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Kult å se 🤩👏🏻 E46 Touring synes jeg har et veldig fint design 👍 Bra jobba altså 😃 karolinef og sveigis reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå