sveigis Skrevet April 13 Skrevet April 13 26 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Neste gang du og @sveigis treffes så må dere kommer bort til 5er garasjen på Hisøya 👍 Det skal vi 😊 Olaandref reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet April 13 Forfatter Skrevet April 13 Endret i emne slik at det skal bli litt bedre synlig med hvor vi treffes, dette blir bra. mr.pingu, Ampera og BimmerFan! reagerte på dette 1 2
BimmerFan! Skrevet April 13 Skrevet April 13 6 timer siden, ///M-ini95 skrev: Fokserød synes jeg fungerer utmerket som lokasjon Har i utgangspunktet holdt av påsken til å utbedre ting og tang på denne sliter'n, men om jeg blir ferdig så dukker jeg nok opp Vi skal nok klare å få rukket å få bilen din ferdig til fredagen. Du kan skru resten i garasjen min med meg som løpegutt! Bare ikke la meg prøve meg på å skru, da vil sannsynligvis hele dashbordet ditt lyset som er juletre, ref min gamle A6 4F 🤣 Fra spøk til revolver! Det kommer til å bli hyggelig med treff! 😄 Olaandref og ///M-ini95 reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet April 14 Forfatter Skrevet April 14 11 timer siden, BimmerFan! skrev: Vi skal nok klare å få rukket å få bilen din ferdig til fredagen. Du kan skru resten i garasjen min med meg som løpegutt! Bare ikke la meg prøve meg på å skru, da vil sannsynligvis hele dashbordet ditt lyset som er juletre, ref min gamle A6 4F 🤣 Fra spøk til revolver! Det kommer til å bli hyggelig med treff! 😄 Min erfaring med Audi er at de lysene der kommer, uansett hva slags innsats som ligger bak 😅 Men ja, han trenger nok en liten pause fra bilvedlikeholdet på fredagen der 🙂👌 ///M-ini95 reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet April 14 Skrevet April 14 Skal prøve og ta meg en ferjetur så jeg rekker det til kl. 18. Noen som har en adresse til fru TomTom? sveigis og Olaandref reagerte på dette 2
BimmerFan! Skrevet April 14 Skrevet April 14 4 timer siden, Olaandref skrev: Min erfaring med Audi er at de lysene der kommer, uansett hva slags innsats som ligger bak 😅 Men ja, han trenger nok en liten pause fra bilvedlikeholdet på fredagen der 🙂👌 Hahahaha, du har forsåvidt rett i det, men det hjelper ikke å begynne å plukke ut sikringer🤣 Olaandref reagerte på dette 1
BimmerFan! Skrevet April 14 Skrevet April 14 2 timer siden, Rune-K skrev: Skal prøve og ta meg en ferjetur så jeg rekker det til kl. 18. Noen som har en adresse til fru TomTom? Hyggelig! Adressen er; Nordre Fokserød 10, 3241 Sandefjord. Parkeringsplassen til Coop Obs Bygg mr.pingu og Rune-K reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet April 14 Forfatter Skrevet April 14 Blir en liten gjeng det her, meget bra 🙂👌 Dusy, BimmerFan!, mr.pingu og 2 andre reagerte på dette 5
Olaandref Skrevet April 16 Forfatter Skrevet April 16 Lovende værutsikter for Fokserød på fredag 😃 Dusy, BimmerFan! og sveigis reagerte på dette 1 2
sveigis Skrevet Torsdag kl. 17:43 Skrevet Torsdag kl. 17:43 Jeg gleder meg til å treffe dere imorgen dere som kommer .😊 @Ampera ser jeg deg imorgen og ? ///M-ini95, BimmerFan!, Olaandref og 2 andre reagerte på dette 5
Ampera Skrevet Torsdag kl. 17:48 Skrevet Torsdag kl. 17:48 4 minutter siden, sveigis skrev: Jeg gleder meg til å treffe dere imorgen dere som kommer .😊 @Ampera ser jeg deg imorgen og ? Ja BimmerFan!, sveigis, Olaandref og 1 annen reagerte på dette 4
EspenM3css Skrevet Torsdag kl. 21:01 Skrevet Torsdag kl. 21:01 Noen fra typ kristiansand område som skal bortover?😄 sveigis reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Fredag kl. 08:07 Forfatter Skrevet Fredag kl. 08:07 11 timer siden, EspenM3css skrev: Noen fra typ kristiansand område som skal bortover?😄 Fevik/Tvedestrand i hvert fall 🙂
Olaandref Skrevet Fredag kl. 20:27 Forfatter Skrevet Fredag kl. 20:27 Takk for en kanon kjekk kveld folkens, veldig trivelig å ha litt ansikt å plassere til de forskjellige bilene 👌😃 mslello, papertiger, E.C. og 10 andre reagerte på dette 13
BimmerFan! Skrevet Fredag kl. 20:33 Skrevet Fredag kl. 20:33 Takk for et veldig hyggelig treff folkens! 😄 Hadde vært veldig hyggelig å treffes igjen! Rune-K, sveigis, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå