sveigis Skrevet Søndag kl. 13:38 Skrevet Søndag kl. 13:38 26 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Neste gang du og @sveigis treffes så må dere kommer bort til 5er garasjen på Hisøya 👍 Det skal vi 😊 Olaandref reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Søndag kl. 16:41 Forfatter Skrevet Søndag kl. 16:41 Endret i emne slik at det skal bli litt bedre synlig med hvor vi treffes, dette blir bra. mr.pingu, Ampera og BimmerFan! reagerte på dette 1 2
BimmerFan! Skrevet Søndag kl. 19:00 Skrevet Søndag kl. 19:00 6 timer siden, ///M-ini95 skrev: Fokserød synes jeg fungerer utmerket som lokasjon Har i utgangspunktet holdt av påsken til å utbedre ting og tang på denne sliter'n, men om jeg blir ferdig så dukker jeg nok opp Vi skal nok klare å få rukket å få bilen din ferdig til fredagen. Du kan skru resten i garasjen min med meg som løpegutt! Bare ikke la meg prøve meg på å skru, da vil sannsynligvis hele dashbordet ditt lyset som er juletre, ref min gamle A6 4F 🤣 Fra spøk til revolver! Det kommer til å bli hyggelig med treff! 😄 ///M-ini95 og Olaandref reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet i går, 06:40 Forfatter Skrevet i går, 06:40 11 timer siden, BimmerFan! skrev: Vi skal nok klare å få rukket å få bilen din ferdig til fredagen. Du kan skru resten i garasjen min med meg som løpegutt! Bare ikke la meg prøve meg på å skru, da vil sannsynligvis hele dashbordet ditt lyset som er juletre, ref min gamle A6 4F 🤣 Fra spøk til revolver! Det kommer til å bli hyggelig med treff! 😄 Min erfaring med Audi er at de lysene der kommer, uansett hva slags innsats som ligger bak 😅 Men ja, han trenger nok en liten pause fra bilvedlikeholdet på fredagen der 🙂👌 ///M-ini95 reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet i går, 08:13 Skrevet i går, 08:13 Skal prøve og ta meg en ferjetur så jeg rekker det til kl. 18. Noen som har en adresse til fru TomTom? Olaandref reagerte på dette 1
BimmerFan! Skrevet i går, 10:42 Skrevet i går, 10:42 4 timer siden, Olaandref skrev: Min erfaring med Audi er at de lysene der kommer, uansett hva slags innsats som ligger bak 😅 Men ja, han trenger nok en liten pause fra bilvedlikeholdet på fredagen der 🙂👌 Hahahaha, du har forsåvidt rett i det, men det hjelper ikke å begynne å plukke ut sikringer🤣 Olaandref reagerte på dette 1
BimmerFan! Skrevet i går, 10:43 Skrevet i går, 10:43 2 timer siden, Rune-K skrev: Skal prøve og ta meg en ferjetur så jeg rekker det til kl. 18. Noen som har en adresse til fru TomTom? Hyggelig! Adressen er; Nordre Fokserød 10, 3241 Sandefjord. Parkeringsplassen til Coop Obs Bygg mr.pingu reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet i går, 10:59 Forfatter Skrevet i går, 10:59 Blir en liten gjeng det her, meget bra 🙂👌 BimmerFan!, mr.pingu, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå