Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Olaandref changed the title to Mini bimmertreff Foksrød 18.04
Skrevet
6 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Fokserød synes jeg fungerer utmerket som lokasjon :)

Har i utgangspunktet holdt av påsken til å utbedre ting og tang på denne sliter'n, men om jeg blir ferdig så dukker jeg nok opp :)

20250413_134330.thumb.jpg.4822e35a96c129e9336616022e3c3fb9.jpg

Vi skal nok klare å få rukket å få bilen din ferdig til fredagen. Du kan skru resten i garasjen min med meg som løpegutt! Bare ikke la meg prøve meg på å skru, da vil sannsynligvis hele dashbordet ditt lyset som er juletre, ref min gamle A6 4F 🤣

Fra spøk til revolver! Det kommer til å bli hyggelig med treff! 😄

Skrevet
11 timer siden, BimmerFan! skrev:

Vi skal nok klare å få rukket å få bilen din ferdig til fredagen. Du kan skru resten i garasjen min med meg som løpegutt! Bare ikke la meg prøve meg på å skru, da vil sannsynligvis hele dashbordet ditt lyset som er juletre, ref min gamle A6 4F 🤣

Fra spøk til revolver! Det kommer til å bli hyggelig med treff! 😄

Min erfaring med Audi er at de lysene der kommer, uansett hva slags innsats som ligger bak 😅 Men ja, han trenger nok en liten pause fra bilvedlikeholdet på fredagen der 🙂👌

Skrevet
4 timer siden, Olaandref skrev:

Min erfaring med Audi er at de lysene der kommer, uansett hva slags innsats som ligger bak 😅 Men ja, han trenger nok en liten pause fra bilvedlikeholdet på fredagen der 🙂👌

Hahahaha, du har forsåvidt rett i det, men det hjelper ikke å begynne å plukke ut sikringer🤣

Skrevet
2 timer siden, Rune-K skrev:

Skal prøve og ta meg en ferjetur så jeg rekker det til kl. 18. Noen som har en adresse til fru TomTom?

Hyggelig! :) Adressen er; Nordre Fokserød 10, 3241 Sandefjord.

Parkeringsplassen til Coop Obs Bygg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...