KristianEkren Skrevet SĂžndag kl. 17:37 Skrevet SĂžndag kl. 17:37 Da blir det en liten trĂ„d om denne bilen ogsĂ„. KjĂžpte bilen i 2014 mener jeg og huske. Har egentlig bare brukt bilen og gjort nĂždvendig service pĂ„ den. Bilen er forĂžvrig "kreativt" importert. SĂ„ er reg som 318IS. Men den har WBS chassi nr. Legger ved et lite bilde dryss, sĂ„ kommer det mere etterhvertđ Ampera, Larssoyl, mslello og 10 andre reagerte pĂ„ dette 13
RF91 Skrevet SĂžndag kl. 20:17 Skrevet SĂžndag kl. 20:17 Pent eksemplar đ E vel ein god del M-bila i Norges land so ha WBS-chassisnummer, men stĂ„r oppfĂžrt so ein eller anna tilfeldig 3-serie đ
KristianEkren Skrevet Mandag kl. 07:01 Forfatter Skrevet Mandag kl. 07:01 10 timer siden, RF91 skrev: Pent eksemplar đ E vel ein god del M-bila i Norges land so ha WBS-chassisnummer, men stĂ„r oppfĂžrt so ein eller anna tilfeldig 3-serie đ Ja denne er ikke alene. Men bryr meg fint lite om det.đ
Orjan Skrevet Mandag kl. 07:26 Skrevet Mandag kl. 07:26 Denne ser pen ut! Ser frem til flere bilder. 13 timer siden, KristianEkren skrev: Bilen er forÞvrig "kreativt" importert. SÄ er reg som 318IS. Men den har WBS chassi nr. Det var sÄnn de gjorde det i gamledager. Man hadde en krasjet 3-serie og sÞkte om karosseribytte. Da mÄtte man beholde 3 hovedkomponenter (eks motor, gerkasse og forstilling) fra den krasjede bilen og flytte over pÄ et friskt karosseri, gjerne en nyimportert M3. SÄ rullet man rundt i en M3 med 318-motor en stund, sÞkte om motorbytte og flytta over de 3 hovedkomponentene fra M3n. SÄ vipps hadde man en M3 uten Ä betale importavgift Karosseribytte-biler blir avslÞrt av et chassisnummer med bare tall som rett og slett er saksnummeret hos Statens Vegvesen. KristianEkren, E.C. og Ingvaldsen reagerte pÄ dette 3
sveigis Skrevet Mandag kl. 08:32 Skrevet Mandag kl. 08:32 GĂžy med e36 trĂ„d . For meg som liker disse bilene ,er det perfekt đ PĂžs pĂ„ med bilder etterhvert som du holder pĂ„ her . KristianEkren reagerte pĂ„ dette 1
KristianEkren Skrevet Mandag kl. 20:40 Forfatter Skrevet Mandag kl. 20:40 13 timer siden, Orjan skrev: Denne ser pen ut! Ser frem til flere bilder. Det var sĂ„nn de gjorde det i gamledager. Man hadde en krasjet 3-serie og sĂžkte om karosseribytte. Da mĂ„tte man beholde 3 hovedkomponenter (eks motor, gerkasse og forstilling) fra den krasjede bilen og flytte over pĂ„ et friskt karosseri, gjerne en nyimportert M3. SĂ„ rullet man rundt i en M3 med 318-motor en stund, sĂžkte om motorbytte og flytta over de 3 hovedkomponentene fra M3n. SĂ„ vipps hadde man en M3 uten Ă„ betale importavgift Karosseribytte-biler blir avslĂžrt av et chassisnummer med bare tall som rett og slett er saksnummeret hos Statens Vegvesen. Har en hel perm som tilhĂžrer bilen som omhandler det meste hehe.. Lenge siden jeg har sett i den permen nĂ„, sĂ„ mĂ„ vell finne den fram og se litt igjenđ 12 timer siden, sveigis skrev: GĂžy med e36 trĂ„d . For meg som liker disse bilene ,er det perfekt đ PĂžs pĂ„ med bilder etterhvert som du holder pĂ„ her . Har endel biler igjennom 10 Ă„r med eie sĂ„ skal legge ut litt innimellom đ har sansen for E36. Da spesifikk coupeđ€ Orjan reagerte pĂ„ dette 1
KristianEkren Skrevet Mandag kl. 20:51 Forfatter Skrevet Mandag kl. 20:51 Da har jeg holdt pĂ„ igjen ikveld. Det hele begynte med at jeg monterte ny spiller i bilen. Da den som sto montert ikke hadde BT. Leita igjennom garasjen og fant igjen den jeg kjĂžpte i 2018 til formĂ„let𫣠bedre seint en aldri. Glad og fornĂžyd som jeg ble sĂ„ fant jeg ogsĂ„ et sett JBL GTO frontsett 5.25" og tweeters jeg hadde kjĂžpt i 2018 som jeg enda ikke hadde montert. Ikke noe spesielt flott lyd i de originale "nokia" hĂžytalerne. Men sĂ„ til saken. Demonterte deksel og dro opp matta i gulvet bare for og se litt. Jaggu var det antydning til rust.. Ikke dette jeg hadde tenkt og holde pĂ„ med nĂ„ i mai.. Men foruten dette "smĂ„tteriet" sĂ„ skal bilen vĂŠre bra. SĂ„ mĂ„ nok bare brette opp armene og fĂ„ ordnet opp i dette asap. Vedlagt bilde av tvillinggutta som synes pappa har flott bilđđ Ingvaldsen, Larssoyl, Orjan og 3 andre reagerte pĂ„ dette 6
KristianEkren Skrevet Tirsdag kl. 18:20 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 18:20 Noen bilder fra en periode det var oransje blinkersđ Ellers venter jeg pĂ„ sveisedeler fra valcas garageđ€â ïž Orjan, mslello, Ingvaldsen og 1 annen reagerte pĂ„ dette 4
KristianEkren Skrevet Torsdag kl. 17:01 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 17:01 Holder pĂ„ og splitte litt for og komme til altâ ïž Orjan reagerte pĂ„ dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ