Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir det en liten tråd om denne bilen også. Kjøpte bilen i 2014 mener jeg og huske. Har egentlig bare brukt bilen og gjort nødvendig service på den. Bilen er forøvrig "kreativt" importert. Så er reg som 318IS. Men den har WBS chassi nr.

Legger ved et lite bilde dryss, så kommer det mere etterhvert😀

Snapchat-1901094546.jpg

Snapchat-1178913400.jpg

Snapchat-1135302582.jpg

Snapchat-1772266720.jpg

Snapchat-268792240.jpg

Snapchat-1525333828.jpg

IMG_20170413_201801_605.jpg

Skrevet

Pent eksemplar 😎 E vel ein god del M-bila i Norges land so ha WBS-chassisnummer, men står oppført so ein eller anna tilfeldig 3-serie 😄

Skrevet
10 timer siden, RF91 skrev:

Pent eksemplar 😎 E vel ein god del M-bila i Norges land so ha WBS-chassisnummer, men står oppført so ein eller anna tilfeldig 3-serie 😄

Ja denne er ikke alene. Men bryr meg fint lite om det.😄

Skrevet

Denne ser pen ut! Ser frem til flere bilder.

13 timer siden, KristianEkren skrev:

Bilen er forøvrig "kreativt" importert. Så er reg som 318IS. Men den har WBS chassi nr.

Det var sånn de gjorde det i gamledager. Man hadde en krasjet 3-serie og søkte om karosseribytte. Da måtte man beholde 3 hovedkomponenter (eks motor, gerkasse og forstilling) fra den krasjede bilen og flytte over på et friskt karosseri, gjerne en nyimportert M3. Så rullet man rundt i en M3 med 318-motor en stund, søkte om motorbytte og flytta over de 3 hovedkomponentene fra M3n. Så vipps hadde man en M3 uten å betale importavgift :-D

Karosseribytte-biler blir avslørt av et chassisnummer med bare tall som rett og slett er saksnummeret hos Statens Vegvesen.

Skrevet
13 timer siden, Orjan skrev:

Denne ser pen ut! Ser frem til flere bilder.

Det var sånn de gjorde det i gamledager. Man hadde en krasjet 3-serie og søkte om karosseribytte. Da måtte man beholde 3 hovedkomponenter (eks motor, gerkasse og forstilling) fra den krasjede bilen og flytte over på et friskt karosseri, gjerne en nyimportert M3. Så rullet man rundt i en M3 med 318-motor en stund, søkte om motorbytte og flytta over de 3 hovedkomponentene fra M3n. Så vipps hadde man en M3 uten å betale importavgift :-D

Karosseribytte-biler blir avslørt av et chassisnummer med bare tall som rett og slett er saksnummeret hos Statens Vegvesen.

Har en hel perm som tilhører bilen som omhandler det meste hehe.. Lenge siden jeg har sett i den permen nå, så må vell finne den fram og se litt igjen🙂

12 timer siden, sveigis skrev:

Gøy med e36 tråd .

For meg som liker disse bilene ,er det perfekt 😊

Pøs på med bilder etterhvert som du holder på her .

Har endel biler igjennom 10 år med eie så skal legge ut litt innimellom 😄 har sansen for E36. Da spesifikk coupe🤝

Skrevet

Da har jeg holdt på igjen ikveld. Det hele begynte med at jeg monterte ny spiller i bilen. Da den som sto montert ikke hadde BT. Leita igjennom garasjen og fant igjen den jeg kjøpte i 2018 til formålet🫣 bedre seint en aldri. Glad og fornøyd som jeg ble så fant jeg også et sett JBL GTO frontsett 5.25" og tweeters jeg hadde kjøpt i 2018 som jeg enda ikke hadde montert. Ikke noe spesielt flott lyd i de originale "nokia" høytalerne.

Men så til saken. Demonterte deksel og dro opp matta i gulvet bare for og se litt. Jaggu var det antydning til rust.. Ikke dette jeg hadde tenkt og holde på med nå i mai.. Men foruten dette "småtteriet" så skal bilen være bra. Så må nok bare brette opp armene og få ordnet opp i dette asap.

Vedlagt bilde av tvillinggutta som synes pappa har flott bil😂😍

20250519_201936.jpg

20250519_220927.jpg

Screenshot_20250519_152031_Snapchat.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...