sveigis Skrevet Søndag kl. 11:35 Skrevet Søndag kl. 11:35 Kjente igjen skinnet da jeg lagde paneler selv til Tdsen jeg hadde .
Mortenej Skrevet Søndag kl. 22:05 Skrevet Søndag kl. 22:05 Kult blir spennende å se dette montert, men tenker dette blir bra og ikke minst kjekt med litt særpreg. Møkki reagerte på dette 1
Møkki Skrevet Onsdag kl. 16:41 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 16:41 (endret) Endelig ferdig med først dørpanel 😊. Synes BMW striper i øvre del bidro til at bilens identitet kommer tydelig frem. Samtidig ble det litt mer sport over det hele. Nytt ytterlaget ble heller ikke feil. Dørpanelet fremstår nærmest som nytt og fikk muligens et mer moderne utrykk. Skinn og skum/svamp underlag klippet opp, klar for sysmaskin. Ferdig sydd. Svamp underlag ga en fin "boble" effekt. Kjøpte gulvbelegg i vinyl utførelse som erstatning for de tynne finer-bladene som opprinnelig sto på (mer robust nå). Limt på ... Ferdig 😊😎 Endret Onsdag kl. 20:58 av Møkki eivi91, BMWE39turbo, sveigis og 7 andre reagerte på dette 9 1
Møkki Skrevet Onsdag kl. 19:31 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 19:31 1 time siden, Olaandref skrev: Når kan jeg levere dørsidene mine? 🤔😉 😊 Når som helst ... 😀
RF91 Skrevet Onsdag kl. 19:43 Skrevet Onsdag kl. 19:43 Kult at du hive deg uti sånne ting sjøl! Dei færraste, meg sjøl inkludert, hadde begynt på nåke slikt. Eg skifta gladleg heller motor i E30'en (endå ein gang) enn å finna fram symaskina til ho mor 😂 Møkki reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet i går, 11:39 Skrevet i går, 11:39 Flott å se denne fantastisk behandling gjenn 🤩 savner til tider tiden med e34 spesielt med m30 da jeg har en forkjerlighet for disse. Ikke mange som får så grundig å flott behandling som denne! Nydelig preg med dørtrekkene Møkki reagerte på dette 1
Møkki Skrevet i går, 20:39 Forfatter Skrevet i går, 20:39 (endret) Takk for hyggelig respons folkens 😊. Ble ferdig med dørtrekk nr 2 i kveld. Går litt raskere når en har fått teken på det. Kjekt å få et særpreg på dørpaneler. Tenker at dette er med på å gi bilen litt mer sjel og karakter. Samtidig, men ikke minst er jeg glad for å ha fått ordna det som det hele startet med, nemlig at limet hadde sluppet taket i vinylen. Bilen så litt sliten ut innvendig av den grunn. Nå får den et velfortjent løft. Endret 10 timer siden av Møkki viggo E34, HakonLimseth, KKME30 og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå