Møkki Skrevet November 17 Forfatter Skrevet November 17 Planer videre: 1. Bilen skal inn til lakkering neste måned. Begge sider skal tas på ny. Ønsker å bli kvitt fargenyanser. Samtidig får jeg ordnet med et par småbulker. Dette blir overlatt til fagfolk: https://www.stavanger-auto.no/ 2. Men før det skjer, skal fremseter ut. Samme behandling som baksete venter.
Møkki Skrevet Søndag kl. 22:43 Forfatter Skrevet Søndag kl. 22:43 (endret) Første adventshelg er over. Viking FK tok et etterlengtet seriegull 😊😀 Jiiiiiiiha ... og Julen nærmer seg med stormskritt. Og selv om jeg har vært vekke fra forumet en god uke, har jeg ikke ligget på latsiden. Nytt tenningssystem med fordeler lokk, rotor, kabler og plugger er kommet på plass. Gamle plugger avslører lik forbrenning på samtlige sylindre 😊. Videre fikk bremser fremme litt oppmerksomhet, og da hjul likevel var av, var det fort gjort å demontere innerskjermer for å sjekke tingenes tilstand. Alt så veldig bra ut oppunder der, bortsett fra litt oppspist metall i nederste skrue-feste til begge innerskjermer fremme bak støtfanger. Ergo ble støtfanger tatt av for lettere å komme til problemet. Rusthull ble kappet bort og erstattet med 3 mm plate. Når støtfanger først er av, er det bare tull å ikke gi den litt oppmerksomhet. Jeg lar bilder tale for seg. Etter høytrykk ... Klar til glossy sort. Kurvelykter lengtet også etter litt kjærlighet. De fikk en oppvaskmaskin opplevelse, med medfølgende lakkering. Endret i går, 07:13 av Møkki skoglund, Paulus, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
Gabz Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Herlige oppdateringer her! Spesielt moro å se når folk tar DIY til neste nivå og klarer å sette personlig preg på bilen sin slik som du gjorde med interiøret. Stå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå