Fredrik 90 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 4 timer siden, Skulebollen skrev: Dette blir litt OT men likevel litt relevant. Min erfaring er at maskinskadeforsikring er ekstremt dyrt på hybrid? Isåfall bør jo det tas med i reknestykket på hybrid vs ren fossilbil I Enter/Tryg kosta det bare 2100,- ekstra på X5 45e. Satser på at det er ett godt tegn 😅
papertiger Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Var det pris før eller etter garantiutløp @Fredrik 90? Det er betydelig billigere å motor- og drivverksforsikring på en bil som er under garanti. Etterpå øker det med alder og km. Ikke akkurat gratis å ha det på en 10 år gammel 530 😅
FTE Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Jeg sjekket maskinskade på den 22 mod 330e jeg kikker på gjennom If hvor jeg er totalkunde, 43kr pr mnd, det var jo ikke avskrekkende iallefall
Fredrik 90 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 3 timer siden, papertiger skrev: Var det pris før eller etter garantiutløp @Fredrik 90? Det er betydelig billigere å motor- og drivverksforsikring på en bil som er under garanti. Etterpå øker det med alder og km. Ikke akkurat gratis å ha det på en 10 år gammel 530 😅 Det var etter at garantien gikk ut. Men som sagt så er det lite batteribytter på 45e bilene. Her er det mer fordelingskasser og feil på luftfjæring som vokser frem som en gjenganger nå som bilene blir noen år. Men dette er jo vesentlig billigere å fikse enn ei ny batteripakke…
Ampera Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 3 timer siden, papertiger skrev: Var det pris før eller etter garantiutløp @Fredrik 90? Det er betydelig billigere å motor- og drivverksforsikring på en bil som er under garanti. Etterpå øker det med alder og km. Ikke akkurat gratis å ha det på en 10 år gammel 530 😅 Prisen hos If for F10 kr.4.729, den er 10 år og prisen for F90 kr. 1.239 og den er 6 år.
Lars89 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg betalte 700kr i året for motor/drivverk på M2 når den var 5-6 år gammel. Og den motoren har en kjent svakhet. Men totalen var godt over 30k så mulig IF priser dette produktet kunstig lavt i noen tilfeller. Fornuftig å vurdere G21 330e også. 30e-bilene er mye for pengene enten det er 330e 530e eller X3 30e. FTE og Marius2002 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå