Ron Jeremy Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Har jo fått ny hamster, en 18’ i3. Men hvordan er det med jekk til denne?! Trenger den noe sære løsninger, f.eks, er BMW Jack pad adapter en forutsetning? Og kan denne også brukes på vår iX1?! Takk for hjelp.
Otis Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Jeg bruker bare Bahco BH13000 og jeg bruker aldri sånn pad. Brukte pad før, men jekken har så stor pad, at jeg aldri har opplevd noen problemer. Dog så forstår jeg de som har en mindre pad på jekken sin, med tagger, de kan skade jekkepunktet. Da burde man bruke sånn jekke pad. mslello og Ron Jeremy reagerte på dette 1 1
mslello Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Samme som Otis. Forrige jekk kunne jeg ta av skåla og på den nye er skåla flat, så jeg jekker bare direkte på klossen. Men padden passer nok til aller BMW'er om du vil bruke det. Ron Jeremy reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Har biltema jekk med stor gummipad, men bruker en slik jack pad uansett, funker bra. Bruker samme på både F11 og i3. Ron Jeremy reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden De er vel universale på alt av BMW fra ca E39 og E46 og oppover. Har en sånn kloss selv, men er litt styrete å treffe. Som regel gir jeg blaffen og jekker på pad’en til jekken. Den er flat og gjør ingen skade på festet i bilen.
Marius2002 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Samme jekkfeste på i4, i3, iX, G05 og G31 (som jeg har testet denne jekkpaden på) og da sikkert alle andre BMWer Bruker den fra powerflex, som sikkert er samme ulla som den du linker til. https://www.autodoc.co.no/powerflex/16586383?utm_medium=cpc&utm_source=google&tb_prm=20179215723&gshp=1&gad_source=1&gad_campaignid=20179215987&gbraid=0AAAAAoWFwrfiYxHFA651SeR8x4KoMaIjo&gclid=EAIaIQobChMIg-XV2ZfckwMV5CCiAx0FfSM-EAQYASABEgL-s_D_BwE Ron Jeremy reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Lett å glemme at bmw er litt unike når det gjelder at nesten alle bmw faktisk har en kloss å jekke på, for det er det jo nesten ingen merker andre som har virker det for. da slipper man også å ha noe mer enn en vanlig jekk Ron Jeremy og Marius2002 reagerte på dette 2
Ron Jeremy Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Endte med å kjøpe denne. Da har jeg back up i tilfelle rottefelle. Takk for innspill fra alle. 👍🏻 Skal teste den på i3’n og iX1’en. Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå