Makky123 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Noen her som har erfaring med hubauer-shop.de? Tenkte jeg skulle bestille noe med levering til en adresse i Tyskland, da jeg likevel skal på en jobbreise. Nettsiden i seg selv har tidenes håpløse design 🤣 Har foreløpig ikke fått lagt inn en bestilling ettersom kontoen jeg laget plutselig nekter meg å logge inn
Saltkjelen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Har handlet fra både Hubauer og Leebmann24. Gått knirkefritt hver gang, men har også plukket opp delene i et EU land. Makky123 og mr.pingu reagerte på dette 2
BMWE39turbo Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Bestilt endel ganger til Norge uten problemer, så kan fint anbefale. Makky123 reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ja, ingen problemer her heller. Makky123 reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Har handlet fra både Hubauer og Leebmann24. Gått knirkefritt hver gang, men har også plukket opp delene i et EU land. Ja jeg har også handlet fra begge de sidene men er en stund siden, husker dog ikke om jeg fikk sendt det til Norge eller om jeg brukte min "mailforwarder" mailboxde. Makky123 reagerte på dette 1
Otis Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Er de rimeligere enn bmw selv eller hva er årsaken til at folk bruker de?
Haug530D Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Akkurat nå, Otis skrev: Er de rimeligere enn bmw selv eller hva er årsaken til at folk bruker de? De gangene jeg har brukt de så er det nok derfor, om de er det nå er jeg ikke sikker på med tanke på den lave kronekursen osv... fant noe billige orginale BMW deler hos en BMw forhandler i statene for en liten stund siden, men med mva og frakt så ble det jeg sparte spist opp desverre, men om man hadde handlet en del derifra så hadde man spart litt, husker desverre ikke hvilken nettside det var men mener det var en litt større side, ikke Turner eller noen av de andre sidene de eier, der er det vist mye rart ifølge Amerikanerne etter at ECS Tuning har overtatt. Otis reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 8 minutter siden, Otis skrev: Er de rimeligere enn bmw selv eller hva er årsaken til at folk bruker de? Da jeg kjøpte nye EDC-dempere til M550en var de rundt 60-70% billigere enn hva BMW/GS skulle ha her hjemme per stk, men det var rett før priser skjøt til værs. Ellers virker disse som å følge BMWs retailpris, mens man i Norge kjører BMWs retailpris pluss ellevilt påslag, og gjerne enda litt til. . mr.pingu, fupsaker, Makky123 og 1 annen reagerte på dette 4
mr.pingu Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 1 minute ago, Otis said: Er de rimeligere enn bmw selv eller hva er årsaken til at folk bruker de? Betydelig rimeligere ja, spesielt om man kan hente i EU-land og har del penger på euro konto så slipper man å forholde seg til NOK/EUR kurs Otis, Makky123 og fupsaker reagerte på dette 3
Makky123 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Skulle ikke være lett å bestille Etter noen mailer med kunderservice, ender det med at de sletter kontoen og ber meg registrere på nytt. Kommer meg inn og kommer meg noen steg videre, men så vil faen meg ikke noen betalingsalternativer dukke opp. (Endring valuta hjelper ikke). Ny runde på mail Blir spennende å se om jeg får bestilt innen jeg skal reise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå