-
Innholdsteller
10047 -
Ble med
-
Dager vunnet
110
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av StigJ
-
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=172000657
-
Grattis @Fahad Godt du holder deg til biler med farge Mangler jo to dører da, men San Marino Blau CS er helt innafor
-
Spennende design De har jammen sneket med seg en E30 også i videoen
-
Gå for 703 hvis du skal ha like CSL felger. 710 ser ikke bra ut i forhold. De er også kliss like GS Raptor Sikkert samme produsent.
-
ALPINA , striper eller ikke striper . . . .
emne svarte i StigJ sin hanssae i Annet BMW og motorprat
Er jo ikke såååå langt til Byberg nå som det er tunnel og greier 😅 Skulle hatt Unik Bilpleies lånebil klar til da, så hadde du ikke hatt noen unnskyldninger -
ALPINA , striper eller ikke striper . . . .
emne svarte i StigJ sin hanssae i Annet BMW og motorprat
Behøver bilen din en shine sier du? 😁 -
Semi slicks/trackday dekk anbefalinger og erfaringer
emne svarte i StigJ sin Slavearbeider'n i Teknisk
Jeg har kjørt på Michelin Pilot Supersport siden de kom i 2011 og sist byttet over til Pilot Sport 4S. Vært veldig fornøyd med disse på både vei (litt støy dog) og ikke minst på bane. Nå veier jo min bil kun 1375kg, så det er jo en fordel. Men jeg vurderer å prøve de nye Goodyear Supersport neste gang. Ser lovende ut. De finnes i tre utgaver. Supersport, Supersport R og Supersport RS. Supersport får du i alle fall i dimensjonene du opplyser. https://www.goodyear.eu/no_no/consumer/tires/eagle_f1_supersport.EAGF1SUPSP.html https://www.goodyear.eu/no_no/consumer/tires/eagle_f1_supersportr.EAF1SUPSPR.html https://www.goodyear.eu/no_no/consumer/tires/eagle_f1_supersportrs.EAF1SUSPRS.html -
Jo oftere denne dukker opp på nettet jo kulere blir den. Konseptbiler er jo som regel litt mer ekstreme enn produksjonmodellene mtp. linjer, lykter etc. Men kjenner faktisk at jeg har trua på dette https://www.bmwblog.com/2020/02/25/bmw-concept-4-is-displayed-at-the-bmw-welt-in-munich/?fbclid=IwAR1LiJOA2Tl5AQ2Ohdi7zqqouJgCKkBYhxLds6a3IYm9Mcx6qPGGOrGDxaY
-
Den var Monacoblau.
-
Finnes en Z4 coupe i Nacthblau i Noreg Meget pen bil. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=78679460
-
ALPINA , striper eller ikke striper . . . .
emne svarte i StigJ sin hanssae i Annet BMW og motorprat
Dette behøver vi ikke diskutere en gang Hans. På med stripene! 😁 -
Kunne glatt hatt den 340en selv om den manglet M-pakken. Kjempeneineiet for min del er mangel på sportseter.
-
Opplegget er vel at folk flest ikke bryr seg om tilstand på lakken mtp. vaskeriper. Og her hjelper det jo heller ikke at lakken er Karbonsort. Vemmelig lakk å holde pen. Og er jo også mye tidligere leasingbiler i omløp. Føler disse blir enda mindre påpasset vaskemessig.
-
Spiller ikke pris så enormt stor rolle hadde jeg definitivt gått for PS4S. Har kjørt med PSS siden 2011 og erstattet de med PS4S da det kom. Vært storfornøyd med begge. Pene dekksider har de også. Teller faktisk en del. Jeg kjipet ut nettopp pga pris da jeg skulle ha nye til brukisen som bare tusler frem og tilbake til jobb. Der valgte jeg Falken FK510. Erstattet da Michelin PSS. Veldig fornøyd med de også. Men mindre pene dekksider
-
Sett dette en gang tidligere. Da på en manuell 240i som stod annonsert på mobile.de Ser jo helt rart ut.
-
Grattis med blender 😁 jeg liker egentlig ikke I3 og i alle fall ikke sorte felger, men den der var jo faktisk litt kul selv om man ikke kan se hvilke type felger det er Vær flittig med gummifornyeren nå fremover
-
Ikke helt men ca samme styggedom
-
Husk på at dette er en detaljpoleringsmaskin for små og trange plasser. Den er ca samme som Rupes nano i effekt og den er helt topp.
-
Ok. Kan jo veldig gjerne være at det er maskinen min som er for ivrig. Jeg kjører jo Flex XC 3401 VRG som har lite utkast og tvungen rotasjon. Mye mulig at det ligger noe der. Men har lest om flere andre også som har kjempet hardt mot Karbonsort. Skal oppdatere maskinparken min nå i løpet av våren med Rupes LHR15 mk3, Mini, Nano og muligens LH19.
