Gå til innhold

StigJ

Medlem
  • Innholdsteller

    10047
  • Ble med

  • Dager vunnet

    110

Alt skrevet av StigJ

  1. Du må slutte å handle for bra biler til å blir brukt!
  2. Det er slik dekk skal sitte på en felg! 😍
  3. Er enig i at de nye hendlene virker simple. jeg har jo touchhendlene i F30en og mekaniske i E86en. Men tenker faktisk ikke over når jeg bytter rundt på bilene. Z4en er jo gammel bil, så det er jo uansett innafor med den. Og de har kvalitetsfølelse over seg i forhold til de nye.
  4. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=172000657
  5. Grattis @Fahad Godt du holder deg til biler med farge Mangler jo to dører da, men San Marino Blau CS er helt innafor
  6. Grattis med kul F80! La merke til denne selv da den kom ut. Meget kledelig med Style 359 👌
  7. Spennende design De har jammen sneket med seg en E30 også i videoen
  8. Gå for 703 hvis du skal ha like CSL felger. 710 ser ikke bra ut i forhold. De er også kliss like GS Raptor Sikkert samme produsent.
  9. Er jo ikke såååå langt til Byberg nå som det er tunnel og greier 😅 Skulle hatt Unik Bilpleies lånebil klar til da, så hadde du ikke hatt noen unnskyldninger
  10. Behøver bilen din en shine sier du? 😁
  11. Jeg har kjørt på Michelin Pilot Supersport siden de kom i 2011 og sist byttet over til Pilot Sport 4S. Vært veldig fornøyd med disse på både vei (litt støy dog) og ikke minst på bane. Nå veier jo min bil kun 1375kg, så det er jo en fordel. Men jeg vurderer å prøve de nye Goodyear Supersport neste gang. Ser lovende ut. De finnes i tre utgaver. Supersport, Supersport R og Supersport RS. Supersport får du i alle fall i dimensjonene du opplyser. https://www.goodyear.eu/no_no/consumer/tires/eagle_f1_supersport.EAGF1SUPSP.html https://www.goodyear.eu/no_no/consumer/tires/eagle_f1_supersportr.EAF1SUPSPR.html https://www.goodyear.eu/no_no/consumer/tires/eagle_f1_supersportrs.EAF1SUSPRS.html
  12. Jo oftere denne dukker opp på nettet jo kulere blir den. Konseptbiler er jo som regel litt mer ekstreme enn produksjonmodellene mtp. linjer, lykter etc. Men kjenner faktisk at jeg har trua på dette https://www.bmwblog.com/2020/02/25/bmw-concept-4-is-displayed-at-the-bmw-welt-in-munich/?fbclid=IwAR1LiJOA2Tl5AQ2Ohdi7zqqouJgCKkBYhxLds6a3IYm9Mcx6qPGGOrGDxaY
  13. Den var Monacoblau.
  14. Finnes en Z4 coupe i Nacthblau i Noreg Meget pen bil. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=78679460
  15. Dette behøver vi ikke diskutere en gang Hans. På med stripene! 😁
  16. Kunne glatt hatt den 340en selv om den manglet M-pakken. Kjempeneineiet for min del er mangel på sportseter.
  17. Opplegget er vel at folk flest ikke bryr seg om tilstand på lakken mtp. vaskeriper. Og her hjelper det jo heller ikke at lakken er Karbonsort. Vemmelig lakk å holde pen. Og er jo også mye tidligere leasingbiler i omløp. Føler disse blir enda mindre påpasset vaskemessig.
  18. Spiller ikke pris så enormt stor rolle hadde jeg definitivt gått for PS4S. Har kjørt med PSS siden 2011 og erstattet de med PS4S da det kom. Vært storfornøyd med begge. Pene dekksider har de også. Teller faktisk en del. Jeg kjipet ut nettopp pga pris da jeg skulle ha nye til brukisen som bare tusler frem og tilbake til jobb. Der valgte jeg Falken FK510. Erstattet da Michelin PSS. Veldig fornøyd med de også. Men mindre pene dekksider
  19. Sett dette en gang tidligere. Da på en manuell 240i som stod annonsert på mobile.de Ser jo helt rart ut.
  20. Gale nok å parkere i nærheten av flyplassen i det hele tatt med en slikt lekker skute 😅
  21. Grattis med blender 😁 jeg liker egentlig ikke I3 og i alle fall ikke sorte felger, men den der var jo faktisk litt kul selv om man ikke kan se hvilke type felger det er Vær flittig med gummifornyeren nå fremover
  22. Ikke helt men ca samme styggedom
  23. Husk på at dette er en detaljpoleringsmaskin for små og trange plasser. Den er ca samme som Rupes nano i effekt og den er helt topp.
  24. @danskiii Er ikke målet at det er så breit som mulig over alt da? Blir vel som å bygge muskler i overkropp og glemme beina, eller omvendt
  25. Ok. Kan jo veldig gjerne være at det er maskinen min som er for ivrig. Jeg kjører jo Flex XC 3401 VRG som har lite utkast og tvungen rotasjon. Mye mulig at det ligger noe der. Men har lest om flere andre også som har kjempet hardt mot Karbonsort. Skal oppdatere maskinparken min nå i løpet av våren med Rupes LHR15 mk3, Mini, Nano og muligens LH19.
×
×
  • Opprett ny...