Gå til innhold

StigJ

Medlem
  • Innholdsteller

    10047
  • Ble med

  • Dager vunnet

    110

Alt skrevet av StigJ

  1. Bort med tåpelysa ja! Ble bra det der. Du skulle jo bare fortsatt i Alpinaverden og tatt med deg en Alpinaleppe i samme slengen
  2. Jeg er gammel og bruker for det meste pc når jeg er innom bimmers Jeg kan fint leve med reklame, men det er rimelig frustrerende når det ligger bannere mellom innlegg nedover i trådene. Om reklamene hadde ligget på sidene slik som på finn.no og nettavisen.no så hadde det være mye bedre. Da er i alle fall leseflyten på innleggene nedover opprettholdt.
  3. Nesten ett år siden sist den ble polert. Og det var nesten ikke nødvendig etter en kraftig nedvask. For her var det lite defekter og riper 👍🏼🙂 Kjører en større test i løpet av vinteren på to forskjellige vokser. Må finne ut hvilken jeg skal bruke på kundebiler som vil ha lengst mulig holdbarhet. Fussoen er kun for referanse da det er den jeg skal finne erstatning til. Så enten Bilthamber eller Collinite. Begge er veldig fine å jobbe med og lukter minimalt. Tok like greit med krukka til Swisssvax Autobahn som er lagt på felgene. Laget meg også en oversikt over hvilke paneler som fikk hvilken beskyttelse. Veldig greit å kjøre de forskjellige rundt på forskjellige plasser da f.eks. førersiden har en tendens til å få mest juling på vinteren.
  4. Men coupe fikk kun N52B30 og S54B32.
  5. Denne var faktisk skitkul! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=162888935 Som regel så gjør ikke E30 så veldig mye for meg. Jeg liker bedre E21 da, men denne gikk rett hjem hos meg utseendemessig.
  6. Kjekt du lager en tråd her inne Selvfølgelig følges det med fra denne kanten også 👍
  7. YEY! Beste moden du har gjort på lenge!
  8. Bilde nr. 2 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=162128959
  9. Synes faktisk de felgene er litt småtøffe.
  10. Den blenderdingsen der så jo mye bedre ut enn mange andre slike farkoster. Myyyye penere enn I3.
  11. Ja beskyttelsen svekkes nok betraktelig. Så jeg hadde personlig tatt en ny runde med voksen. Tar jo ikke mange minuttene uansett.
  12. Er nok dieselen som har blandet seg med skitt fra veien ja. Men tror nok at med så mye dieselsøl så er nok en ny voksing en fordel etter full nedvask.
  13. Fikk komme inn fra kulden en liten stund stakkars 🥶
  14. Løsningen ble å finne to ledninger med samme farge og koble seg innpå. Var visst samme hvor som du skriver. Jeg hadde trukket ledningene allerede til sparkepanelet, men kunne koblet meg innpå i bagasjerommet. Så får vi se om jeg har truffet på alt når det skal kodes
  15. Takker for info. Men @lagunilla kom meg til unnsetning!
  16. Noen som har montert selv hengerfeste og originalt ledningsnett som kan komme med et lite tips til meg? Er ferdig med alt utenom de to siste ledningene A9 og A10. Det er CAN-Busledningene som skal kobles til i sparkepanelet på FEM-burken. Hos meg er disse to ledningene totalt fraværende på pluggen og pinnenumrene som er opplyst i manualen. Plugg A173*8B skal da altså CAN-busledningene sitte på pinneplass 51 og 52 slik det står i teksten. Her er det rett og slett helt tomt. Nada ledninger. De står heller ikke verken andre plasser på pluggen eller etter hva jeg har sett på noen av de andre i nærheten. Men det kan jo tenkes at det er signal på pinnene i burken og jeg kan sette de med kontakter i de ledige plassene. Men burde jo isåfall stått skrevet. Manualen er for biler opptil 3.2014. Min er produsert 10.2013. Fikk den tilsendt av GS da jeg kjøpte kitet. Noen som har noe gode tips å komme med? Hadde hatt lyst å få dette gjort så snart som mulig slik at jeg kan få tatt service, EU-kontroll og koding av hengerfestet i samme slengen.
  17. Det så en hel haug bedre ut enn de mørke! 👍
  18. Takk for det @fxslin Ja det var stas dette her! Veldig kjekt minne for min del også siden dette ble tatt på ACR som sikkert er første og siste gang på den banen. Er jo et godt stykke vei å kjøre.
  19. Henger ikke på greip. Ta f.eks. Style 225 bakfelg. Veil. 7900,- pr. stk. Og de er såvidt verdt lakken som holder de sammen
  20. Kjøp Bahco 3t på Jula. Den er solid og god til en vledig god pris. Jeg har den og jeg er superfornøyd. Har du et jevnt gulv er den en fryd å manøvrere. Mitt betonggulv er ikke så veldig slett, men er ikke noe problem heller.
  21. Planlegges allerede ny tur oppover vestlandet for noen av oss i Rogaland Geiranger blir bra det
  22. Kjekt med bilder fra et fantastisk kjekt treff. Og veldig hyggelig å hilse på dere
  23. Grattis med ny vinterbil Hilsen meg og
  24. Feilpost Men uansett grattis med ny og staselig bil
×
×
  • Opprett ny...