-
Innholdsteller
10047 -
Ble med
-
Dager vunnet
110
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av StigJ
-
Jeg er gammel og bruker for det meste pc når jeg er innom bimmers Jeg kan fint leve med reklame, men det er rimelig frustrerende når det ligger bannere mellom innlegg nedover i trådene. Om reklamene hadde ligget på sidene slik som på finn.no og nettavisen.no så hadde det være mye bedre. Da er i alle fall leseflyten på innleggene nedover opprettholdt.
-
Nesten ett år siden sist den ble polert. Og det var nesten ikke nødvendig etter en kraftig nedvask. For her var det lite defekter og riper 👍🏼🙂 Kjører en større test i løpet av vinteren på to forskjellige vokser. Må finne ut hvilken jeg skal bruke på kundebiler som vil ha lengst mulig holdbarhet. Fussoen er kun for referanse da det er den jeg skal finne erstatning til. Så enten Bilthamber eller Collinite. Begge er veldig fine å jobbe med og lukter minimalt. Tok like greit med krukka til Swisssvax Autobahn som er lagt på felgene. Laget meg også en oversikt over hvilke paneler som fikk hvilken beskyttelse. Veldig greit å kjøre de forskjellige rundt på forskjellige plasser da f.eks. førersiden har en tendens til å få mest juling på vinteren.
-
Janmagga’s Z4"m" s54 supercharger swap *motor ferdig bygget
emne svarte i StigJ sin jan magnus i BMW-prosjekter
Men coupe fikk kun N52B30 og S54B32.- 66 svar
-
- s54
- jan magnus
- (og 4 andre)
-
Denne var faktisk skitkul! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=162888935 Som regel så gjør ikke E30 så veldig mye for meg. Jeg liker bedre E21 da, men denne gikk rett hjem hos meg utseendemessig.
-
Janmagga’s Z4"m" s54 supercharger swap *motor ferdig bygget
emne svarte i StigJ sin jan magnus i BMW-prosjekter
Kjekt du lager en tråd her inne Selvfølgelig følges det med fra denne kanten også 👍- 66 svar
-
- s54
- jan magnus
- (og 4 andre)
-
E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]
emne svarte i StigJ sin Daniel. i Bilder og filmer / Show-off
Pent! 👍 -
Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]
emne svarte i StigJ sin Walkabout i Bilder og filmer / Show-off
YEY! Beste moden du har gjort på lenge! -
Bilde nr. 2 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=162128959
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i StigJ sin sveigis i BMW-prosjekter
Synes faktisk de felgene er litt småtøffe. -
Den blenderdingsen der så jo mye bedre ut enn mange andre slike farkoster. Myyyye penere enn I3.
-
Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]
emne svarte i StigJ sin Walkabout i Bilder og filmer / Show-off
Ja beskyttelsen svekkes nok betraktelig. Så jeg hadde personlig tatt en ny runde med voksen. Tar jo ikke mange minuttene uansett. -
Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]
emne svarte i StigJ sin Walkabout i Bilder og filmer / Show-off
Er nok dieselen som har blandet seg med skitt fra veien ja. Men tror nok at med så mye dieselsøl så er nok en ny voksing en fordel etter full nedvask. -
Løsningen ble å finne to ledninger med samme farge og koble seg innpå. Var visst samme hvor som du skriver. Jeg hadde trukket ledningene allerede til sparkepanelet, men kunne koblet meg innpå i bagasjerommet. Så får vi se om jeg har truffet på alt når det skal kodes
-
Takker for info. Men @lagunilla kom meg til unnsetning!
-
Noen som har montert selv hengerfeste og originalt ledningsnett som kan komme med et lite tips til meg? Er ferdig med alt utenom de to siste ledningene A9 og A10. Det er CAN-Busledningene som skal kobles til i sparkepanelet på FEM-burken. Hos meg er disse to ledningene totalt fraværende på pluggen og pinnenumrene som er opplyst i manualen. Plugg A173*8B skal da altså CAN-busledningene sitte på pinneplass 51 og 52 slik det står i teksten. Her er det rett og slett helt tomt. Nada ledninger. De står heller ikke verken andre plasser på pluggen eller etter hva jeg har sett på noen av de andre i nærheten. Men det kan jo tenkes at det er signal på pinnene i burken og jeg kan sette de med kontakter i de ledige plassene. Men burde jo isåfall stått skrevet. Manualen er for biler opptil 3.2014. Min er produsert 10.2013. Fikk den tilsendt av GS da jeg kjøpte kitet. Noen som har noe gode tips å komme med? Hadde hatt lyst å få dette gjort så snart som mulig slik at jeg kan få tatt service, EU-kontroll og koding av hengerfestet i samme slengen.
-
Egils BMW tråd - Nylakkede deler ankommet...
emne svarte i StigJ sin Kolstad Jr. i Bilder og filmer / Show-off
Det så en hel haug bedre ut enn de mørke! 👍 -
Henger ikke på greip. Ta f.eks. Style 225 bakfelg. Veil. 7900,- pr. stk. Og de er såvidt verdt lakken som holder de sammen
-
Kjøp Bahco 3t på Jula. Den er solid og god til en vledig god pris. Jeg har den og jeg er superfornøyd. Har du et jevnt gulv er den en fryd å manøvrere. Mitt betonggulv er ikke så veldig slett, men er ikke noe problem heller.
-
Planlegges allerede ny tur oppover vestlandet for noen av oss i Rogaland Geiranger blir bra det
-
Kjekt med bilder fra et fantastisk kjekt treff. Og veldig hyggelig å hilse på dere
