-
Innholdsteller
19655 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
283
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av Saltkjelen
-
-
Hva anbefales til skikkelig nedvask etter vinteren? Denne ser jo ut til å være effektiv: https://bilpleiekongen.no/produkt/washking-citrus-forvasksape/ Men så har vi jo @Joaroes variant (?) her: https://thelabs.no/collections/shampo-skum/products/shiny-garage-citrus-pre-cleaner?variant=45634273575074 Ut fra produktbeskrivelsen ser det ut til at Washking sin er hakket hvassere. Noen med erfaring?
-
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
emne svarte i Saltkjelen sin Galro i Annet BMW og motorprat
-
O jävlar.. Tåkelys er jo i og for seg greit nok siden dette originalt ble levert på en 4-serie (de burde dog vært plassert et hakk lenger ned i fangeren, spør du meg), men de vertikale der tok jo kaka. 😂 Ja, det er ikke utenkelig. Jeg har dog fortsatt ikke fått forespørsel om delenummeret på M60-emblem. 😅
-
Sagaen fortsetter.
-
Rått! Dette er fingerspitzgefühl.
-
-
Jeg opplevde at 3500kg hengervekt var det beste salgsargumentet når jeg solgte vår tidligere E70, og de som tok kontakt fremhevet at hengervekt var det avgjørende for at de vurderte bilen. Jeg tar meg selv i å bla vekk 2700kg-bilene selv når jeg glaner etter X5. Det er ikke sikkert hengervekten er avgjørende nå på første- og andregangskjøperne, men jeg tror det gjør seg desto mer gjeldende når bilen begynner å trekke på årene.
-
-
-
Rød X4 og blå Z4 - vinterferie i Florida s. 57
emne svarte i Saltkjelen sin awt i Bilder og filmer / Show-off
Herlig reisebrev, som vanlig! Skjønner godt at dere trives over dammen og at dere reiser dit flere ganger. -
G32 630d - GT3 RS - Zandvoort tur
emne svarte i Saltkjelen sin Snagg30 i Bilder og filmer / Show-off
Ikke verst å kjøre sommerbil midtvinters! 6eren ser jo ny ut i lakken. -
De originale gummimattene er grusomme og blir gule. De ville jeg kastet på dynga først som sist og heller kjørt med velour året rundt - alternativt gått for noen uoriginale, sorte gummimatter. Ja, jeg har Wokeby med ekstra bagasjeplass bak. Anbefales!
-
Fra fabrikk medfølger velourmatter foran og bak samt gummimatter foran og bak.
-
-
Jeg snakker ikke om design, men finish (materialer). Der er G6x begredelig. Ellers enig i at G61/G99 ikke er det verste å hvile øynene på.
-
Har selv kikket på bilen i dag, og konkluderer nok med at jeg er positivt overrasket. Ikke fordi produktet nødvendigvis gir en wow-faktor, men fordi forventningene til bilen i utgangspunktet var laber. Sett opp mot for eksempel G60/G61, fremstår bilen bra (bedre) finishmessig. Rattet og knapper med haptic feedback er heslig. Designet og proporsjoner er i og for seg fine, men jeg frykter det blir fort blir kjedelig. Detaljer fremstår som litt «2D», noe som får bilen til å se litt plain/lite påkostet ut.
-
Det er i alle fall et solid designmessig løft å illustrere en bred grill!
-
Pingu’s X1 F48 - Det ble Bilstein B12 gitt.
emne svarte i Saltkjelen sin mr.pingu i Bilder og filmer / Show-off
Pent! Harmonerer fint med LED lyktene ellers. -
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i Saltkjelen sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
En stykk mindre E63 på norske veier. Heldigvis ingen dødsulykke! https://www.rb.no/melding-om-frontulykke/s/5-43-2689441 -
Jeg tenker også at prisen er for høy. Her er vi langt inne i facelift land. Til sammenligning: https://www.finn.no/mobility/item/453386151 https://www.finn.no/mobility/item/429693469?ci=2
