Gå til innhold

viggo E34

Medlem
  • Innholdsteller

    2477
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av viggo E34

  1. Hyggelig å treffes gjenn Tor Magne 😊 Håper turen hjem gikk bra👌🏼 Vi får se hvor lenge man evt blir uten BMW, når man får laget anonse å evt solgt unna😊
  2. Godt nyttår Tor Magne, håper det ordner seg med både bil å jobb ganske kjapt😊
  3. Ja, det får komme når det kommer... har hatt e34 qiden 2005 i mange forskjellige former😅🤷🏽‍♂️ planen er å kun sitte gjenn med peugeot 807 en periode for å få ryddet etter samlivsbrudd og det dette fører med seg av ekstra kostnader👌🏼 så håper å komme sterkere tilbake med noe grommere senere 😉
  4. Ja vi får se va fremtiden bringer😅😊
  5. Lekkert🤗
  6. Mulig du har fått funnet ut av dette🤷🏽‍♂️ Nå husker jeg ikke helt men mente det var bare å velge cons1 eller cons2 trykk set så nullstiller den?
  7. Skal vel ikke være nødvendig med locktight nei, men etter å fått stopp 2ganger på den med turbo etter pådrag med nedgiring. Både med å uten locktight, så endte med stifting av hub på den. Samme om jeg dro på med drøye 450nm på den 😅 selvfølhelig ikke samme påkjenning på org motor.
  8. Dersom du skal bytte regkjede bør du samtidig bytte kamdrev og hubben på veiva, å når hubben byttes er det med begge dreva så kan da kan lkke gjerne bytte drev og kjede på oljiepumpa og. Så må du ha ny bunnpannepakning, registerdekselpakninger øvre å nedre, simmeringer, toppdekselpakning, kile til veiv/hub, locktight til muttern på veiva. Denne må dras me 450nm om jeg huske riktig, å er ikke uvanlig at den løsner gjenn. Så er det sikkert mer jeg har glemt i farten😅😅😅
  9. Selger nå denne, tenker 65k er en fin pris for ny eier. Da får kjøper med alt for ombygging til manuel, eizenmann m5 ss bakpotte, simons mellompotte, komplett sett med lister nytt i eske. M5 ths hjul, å masse generelt alt som er av e34 deler.
  10. Bakre delnalene koster vel ikke mer enn 1000kr, men du kan jo høre med Julian Oldervik. Kontakt han på face, han har nylig høgd flere tds
  11. Da ble den solgt, litt vemodig. Men det er en tid for allt
  12. Solgt.
  13. Ja, da er det nokk like greit å bytte først som sist Jan. Den hadde vel stått noen år denne? Å ofte er det vel bytte på km.stand eller tid avhengig av va som kommer først? Hadde vært utrolig kjedelig å fått skilter nå og reim røyk like etterpå😱
  14. Vi får se, har ikkenheøt bestemt meg enda, men må ha noe litt stort. Sikler litt på supermagda, evt en stor touringsak. Vi får se ikke sikkert det blir noe før neste år😅 å da kan det hende det har dukket opp noe annet lokker😅
  15. Blir strøkent dette nå Jan, hvordan var det med register på disse? Er det kjede på disse også?
  16. Ikke kjøpt sykkel enda nei, men sett endel på honda jeg å. Mye fint
  17. Bærearmsforing? Hadde lignende på en e39 men trenger ikke være samme her. Ville nokk anbefalt en forstillingskontroll uten være noe som helst ekspert🙈
  18. Ble ikke noe kjøring eller teoriprøve, fikk tatt teorikurs så avgåre til sør afrika på jobb. Så får ta lappen neste år😅 men må regne med vertfall 15+ å oppkjørings delen i tilleg.
  19. Bra det løste seg Morten, ang retrofit av stor kjørecomputer så skal det ligge noe her inne ang dette fra før. Lurer på om det kan ha vært Andreas Hellem som gjorde dette, var vel en del jobb memer jeg🙈
  20. Oppdatert med bilder
  21. Fant du ut mer av dette?
  22. Dagsskilt osv er vel lettere å bestille timd for på nett, bestilte teoriprøve for mc å registrering osv slik på bett selv. Veldig oversiktlig å fint👌🏼
  23. Vurderer da å selge bilen... setter prislapp på 80k så kan man bli enig om va som skal følge med og til hvilken pris. Slenger med ett gammelt bilde Er på jobb akkurat nå så får tatt no bilder når å lage anonse når jeg kommer hjem
×
×
  • Opprett ny...