Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

For å være ærlig...jeg hater E30. Det vet de fleste. Jeg misliker i8. jeg hater i3. Jeg hater masse annet fra BMW også.

Det er min mening. Og min mening er fasit for MEG.

Så hvorfor må folk egentlig rakke ned på F90? La han elske bilmerket han elsker uten at folk skal kalle han trangsynt? Jeg pleier ikke å backe han eller ta hans side (tror de fleste vet det :P ) men rett er rett...Ingen klager når en av dere kjøper dere en BMW klokke eller en e30... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon fra Fagskolen i Ålesund idag, ville tilby meg plass........ Takket ja temmelig kjapt, hvordan skal dette gå? Er motivert, har lyst å bli noe mer her i livet! Men økonomisk? Bra jeg har runda Ebay, bare ikke noe nytt og spennende blir lansert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også av en eller annen idiotisk grunn klart å søke meg inn på teknisk fagskole til høsten. :roll:

Spent på hvordan det kommer til å gå i kombinasjon med jobb, familie og hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også av en eller annen idiotisk grunn klart å søke meg inn på teknisk fagskole til høsten. :roll:

Er ikke du sånn 40 eller noe? 8-[

Mulig jeg tar helt feil, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon fra Fagskolen i Ålesund idag, ville tilby meg plass........ Takket ja temmelig kjapt, hvordan skal dette gå? Er motivert, har lyst å bli noe mer her i livet! Men økonomisk? Bra jeg har runda Ebay, bare ikke noe nytt og spennende blir lansert....

Går nok bra for dere begge, så lenge dere et motivert til å få fullført det. Fullførte nettopp fagskoleløpet selv og det gikk helt greit. Litt tungt økonomisk med leilighet og bil, men det går alltids på et vis. Har heldigvis ingen unger som krever noe av meg :P

Skal du fortsette å jobbe offshore awt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...