Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det begge to. :)

Jeg har enda ikke fått bestilt dekk, satser på å bestille når jeg har reist på jobb igjen, slik at de er ankommet når jeg kommer hjem igjen etter påske en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig speilene mine tilbake fra lakk her en dag, så de ble montert i går. :)

På M5-er er brakettene normalt lakkert i bilens farge, mens jeg valgte å få denne lakkert sort, da jeg synes det ser penere ut.

Selvfølgelig ikke uten komplikasjoner, da jeg ikke hadde testet om akkurat disse delene faktisk passet sammen på forhånd, men etter litt bytting av speil-innmat gikk det også til slutt. :)

Ettersom M5-speil har "puddle lights" (LED-lys under) og min bil ikke har lyspakke måtte jo selvfølgelig disse også "ettermonteres". Biler med speil som ikke er automatisk avblendbare eller ikke har lys under har fire ledninger, mens de med en eller flere av disse funksjonene har tre ledninger og har en helt annen oppbygning av tilkoblingene. Måtte derfor lage til mitt eget ledningsnett utifra KGM-modulen (som inneholder alt som har med døren å gjøre) og inn på ledningene til speilene. Etter å ha lagt inn utstyrskoden for lyspakke i bilen så hadde jeg plutselig lys under der jeg også. :)

Har dessverre ingen skikkelige bilder av hverken speil eller lys, men her er noen med skitten bil og rotete garasje:

fdb76fde.jpg

8a738ff4.jpg

ad7e5071.jpg

4af2fd1c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-bakluke blir nok det neste ja. Dessverre reiser jeg på jobb i morgen, og pakken med de siste delene kommer på mandag, så det blir en liten stund til.

Har et par flere tanker også, får se hva som kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg selv at jeg skal lage en DIY etterpå, men tror ikke jeg ville satser mange kronene på det.

Skal nok uansett få tatt litt bilder og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dessverre, reiste på jobb rett etter at de ble montert.

Ser ut så dekkene mine kan komme i neste uke, så muligens det blir noen bilder etter det, med mindre jeg pyser ut og venter med å sette på felgene til neste gang jeg kommer hjem. :)

Har også såvidt begynt på kabelnettet til el-bakluken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens nedtur et faktum. :(

Fikk endelig dekkene mine i går, og skulle legge disse på i dag. Fikk lagt dekk på framfelgene, men når vi skulle åpne eskene til bakfelgene viste det seg at disse var i "vanlig" sølv og ikke antrasitt som jeg skulle ha, og som framfelgene er. Så da var det bare å kjøre hjem igjen med alt liggende baki. Dette er ikke akkurat verdens undergang, og jeg regner med at forhandleren ordner opp i dette uten større problemer, men det er likevel litt kjedelig. :( Nå blir det neppe felger påmontert før om en god stund.

Hadde det i det minste vært en av hver som var feil så kunne jeg hatt forskjellige felger på hver sin side. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvemonterte de to framfelgene som er i riktig utførelse og har dekk på seg i dag. Monterte begge på samme side for å få et helhetsinntrykk. :)

Har også montert på carbon-splittere.

067353bf.jpg

b1a0d595.jpg

a68af64a.jpg

0ce103a9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...