Gå til innhold

Avsluttet: Konkurranse (med premie) presentert av billigbilpleie.no!


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Vi begynner så smått med konkuranser her på bimmers.no av forskjellige typer, og først ut er denne i samarbeid med billigbilpleie.no.

Vi trekker i alt fire heldige vinnere som får et gavekort hver á 250kr som kan benyttes fritt hos billigbilpleie.no.

For å delta skrivere dere enkelt opp hvilket produkt billigbilpleie.no fører som dere gjerne kunne hatt bruk for nå som sommeren nærmer seg, og gjerne med en liten begrunnelse. :)

 

Maks ett innlegg pr. person, og konkurransen avsluttes mandag 23.03.15. :)
 

1535677_681065358617972_1731048966912208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden min 5 år gamle datter har vært så grei å signere vår E91 med sitt navn med en stein, så kunne jeg tenkt meg noen produkter til å fjerne dette.. Litt usikker på hvilke som fungerer best, men der kan sikkert Billigbilpleie.no hjelpe til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Settet med Rupes Bigfoot LHR 75E MINI er noe jeg absolutt kunne tenkt meg, da jeg aldri har hatt noe ordentlig bilpleieutstyr til vask engang, og jeg har alltid hatt utrolig lyst til å få prøvd meg på polering og litt ordentlig bilpleie. Da passer jo dette settet utrolig fint, både får jeg det meste jeg trenger for å komme igang, og det koster ikke alt for mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...