Gå til innhold

Hvor langt har din bil gått....


Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

Det står litt mer der enn "Je tar ein kickdown i ny og ne..".

 

Høres ut som en stresstest over lengre tid for å kunne trygt selge map til M57! :smile:

Ja. Altså liker og forenkle ting. Er ikke vits og skrive en bok om åssen man kjører bilen sin. Så en stresstest hva er egentlig det? Belaste motoren litt? Eller banke piruetter og spole ut flere ti talls dekk sett ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Jeg bikka 268 000 km i dag :) Gått knirkefritt siden jeg kjøpte den da den hadde gått 148 000 km. Eneste motormessige problemet

har vært matepumpa under bilen som gjorde at den fusket på full gass, ellers har den startet hver eneste dag, selv i minus 25. :)

Blir ikke daukjørt her hvertfall, den får strekke på beina hver dag. :) Men ikke før den har gått seg skikkelig varm selvsagt, frem til da blir gassen

brukt med andakt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2000 mod. 530Dat.  M57D30 300.000km. Original Turbo, original dyser, intet oljeforbruk eller lekkasjer.  Maler som en katt. Kjører kvalitetsolje med 10.000km intervaller. Er snill med den når den er kald ellers så blir kreftene brukt jevnlig. Er jevnlig oppe i 900 grader eksostemp.

 

Har gått med tuning de siste 5 år/120.000km.  I begynnelsen lett tuning fra Flissundet.

Siste 8mnd TRF Steg 2+ som tar ut endel mer effekt, 260Hk 550Nm. Større IC og Decat. Veldig bra oppsett, sterk som en okse og ingen dødpunkter i registeret. 

 

Automatkasse overhalt og forsterka. Den virka helt fint med jeg valgte å gjøre det som en føre var når jeg skulle opp til 700Nm.

 

Har TRF steg 4 liggende som består av større dyser og større turbo. Dette oppsettet gir ca 350hk og 700Nm 

 

Min neste bil blir utvilsomt også en Bmw med seks sylindra dieselmotor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...