FredrikE24 Skrevet Februar 26, 2014 Skrevet Februar 26, 2014 Så du straffer den ikke mere en med en kickdown i ny og ne ? Da er det jo ikke rart det holder. Det står litt mer der enn "Je tar ein kickdown i ny og ne..". Høres ut som en stresstest over lengre tid for å kunne trygt selge map til M57! TRF reagerte på dette 1
bergeee Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Det står litt mer der enn "Je tar ein kickdown i ny og ne..". Høres ut som en stresstest over lengre tid for å kunne trygt selge map til M57! Ja. Altså liker og forenkle ting. Er ikke vits og skrive en bok om åssen man kjører bilen sin. Så en stresstest hva er egentlig det? Belaste motoren litt? Eller banke piruetter og spole ut flere ti talls dekk sett ?
kortsluttning Skrevet Mai 9, 2014 Skrevet Mai 9, 2014 Min e46 er oppe i 215000km nå, aldri hatt problemer med e46. Så lenge slitedeler har vært bytta.
Alpejohn Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Jeg bikka 268 000 km i dag Gått knirkefritt siden jeg kjøpte den da den hadde gått 148 000 km. Eneste motormessige problemet har vært matepumpa under bilen som gjorde at den fusket på full gass, ellers har den startet hver eneste dag, selv i minus 25. Blir ikke daukjørt her hvertfall, den får strekke på beina hver dag. Men ikke før den har gått seg skikkelig varm selvsagt, frem til da blir gassen brukt med andakt!
wicky124 Skrevet August 1, 2014 Skrevet August 1, 2014 570tusen med E klassen...slå den a bimmerseiere stig. reagerte på dette 1
Otis Skrevet August 1, 2014 Skrevet August 1, 2014 Ikke noe å slå. Man har da råd å skifte bil før det. Fredrik 90, HPVL, noekult og 2 andre reagerte på dette 5
Fredrik 90 Skrevet August 1, 2014 Skrevet August 1, 2014 Enig, vi trenger ikke å kjøpe gamle taxier Bimmer fan og turbina10 reagerte på dette 2
Hpi Skrevet August 1, 2014 Skrevet August 1, 2014 2000 mod. 530Dat. M57D30 300.000km. Original Turbo, original dyser, intet oljeforbruk eller lekkasjer. Maler som en katt. Kjører kvalitetsolje med 10.000km intervaller. Er snill med den når den er kald ellers så blir kreftene brukt jevnlig. Er jevnlig oppe i 900 grader eksostemp. Har gått med tuning de siste 5 år/120.000km. I begynnelsen lett tuning fra Flissundet. Siste 8mnd TRF Steg 2+ som tar ut endel mer effekt, 260Hk 550Nm. Større IC og Decat. Veldig bra oppsett, sterk som en okse og ingen dødpunkter i registeret. Automatkasse overhalt og forsterka. Den virka helt fint med jeg valgte å gjøre det som en føre var når jeg skulle opp til 700Nm. Har TRF steg 4 liggende som består av større dyser og større turbo. Dette oppsettet gir ca 350hk og 700Nm Min neste bil blir utvilsomt også en Bmw med seks sylindra dieselmotor.
wicky124 Skrevet August 1, 2014 Skrevet August 1, 2014 haha har vel hatt flere biler enn dere så ingen problem der gitt
Fredrik 90 Skrevet August 1, 2014 Skrevet August 1, 2014 haha har vel hatt flere biler enn dere så ingen problem der gitt Svært få har hatt flere biler enn deg Wicky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå