Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stått veldig mange ganger i media at bilens elektroniske håndbrekk er også en nødbremse.

Artikler om det på allmenkjente sider som på tv2.no, DinSide.no osv.  

Skrevet
7 minutter siden, Werther skrev:

Må flire litt av Drammen m/omegn.  Høres ut som road rage mellom en eplekjekk råner i E60 og en boler/wannabe gjengmedlem i en Porsche Panamera.  Den perfekte storm.  

Men jeg skjønner godt at enkelte billister får seg en på trynet, det er helt sikkert vel fortjent. Var senest i går at en dust i en Leaf først bryter vikeplikten slik at jeg må bråbremse, så når jeg tuter så break Checker han meg og viser fingeren til meg… Man får jo lyst til stoppe vedkommende å gi dem skikkelig skikkelig "kokos", men jeg er hverken 1,95 høy eller særlig usivilisert av meg så jeg lar det vær 👍 Men jeg skal nesten innrømme at det er litt tilfredstillende når andre bilister får seg en på trynet når de har vært assholes i trafikken 😅

Skrevet
25 minutter siden, Reef89 skrev:

Lurer på om ikke en BMW bande er på ferde igjen. I forrige uke ble en G05 X5 i Grimstad ribbet for Laser lys, ratt, iDrive og midkonsoll…i carporten hjemme hos eierne mens de sov inni huset. Synes det er ubehagelig hele greiene…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...