Gå til innhold

Styggeste BMW-modellen noensinne?


caraen
 Share

Anbefalte innlegg

Personlig liker jeg E28 uten M-tech ;)

Veldig enig :)

DSC_0713.jpg

Hvem kan si at denne er stygg?

Selv så liker jeg ikke E34. E65 syns jeg heller ikke så mye om, men den er ikke stygg. Den er bare... spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig mener jeg e46 og e36 compact er styggest, men e36 coupe er vakker. Har ikke noe å gjøre med hvilken del av bilen som er stygg, men helheten. compacten ser ut som den er kappet av bak mens coupeen har rene pene linjer. Elsker E34 med m5 skjørt:) E65 er vel heller ikke noen skjønnhet, men hvor god den er å kjøre osv er jo en helt annen sak. syns 90 tallet har produsert de fineste bmwene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg egentlig kommer bedre frem på nye S- og C- klasse når du først nevner det.

Det kan du jo ha rett i, men W201 var allikevel den første modellen fra en premiumprodusent som helt bevisst ble designet så den hadde klare likheter med toppmodellen... populært gikk den under navnet "Baby-Benz"... 8)

mulle: Forsøkte du å være morsom... eller var ditt innlegg egentlig bare dumt ?... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg E28 uten M-tech ;)

Veldig enig :)

DSC_0713.jpg

Hvem kan si at denne er stygg?

Selv så liker jeg ikke E34. E65 syns jeg heller ikke så mye om, men den er ikke stygg. Den er bare... spesiell.

Takk.

For?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 years later...
On 5.11.2007 at 17.51, Marius2002 skrev:

E46 Compact er vel den jeg ikke ville ha valgt, når det gjelder originale biler fra fabrikk.

Det er snart 10 år siden dette. Jeg synes det var morsomt å lese i tråden igjen :D 

Jeg mener nok ikke dette lengre, idag synes jeg E46 Compact er en fornuftig og fin modell. Man kan av og til stille litt spørsmål om fronten, men synes jeg ikke den direkte stygg. :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes både E36 og E46 compact er det styggeste BMW har laget. Men at det er det styggeste de har laget betyr jo ikke nødvendigvis at det er det styggeste som finnes på generell basis, bare at det er verst i rekken av biler som finnes fra akkurat denne produsenten :) Hadde heller hatt en E36 compact enn en Peugeot, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder tidenes styggeste BMWer så rangerer jeg topp 5 slik:

1. BMW I3

2. BMW E46 Compact

3. BMW 2-serie Active Tourer

4. BMW E36 Compact

5. BMW E65

Det er veldig lett å plukke ut de styggeste BMWene da det er svært få av dem. Jeg hadde slitt veldig mye mer om jeg måtte plukke ut de peneste, det er ordentlig vanskelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Når det gjelder tidenes styggeste BMWer så rangerer jeg topp 5 slik:

1. BMW I3

2. BMW E46 Compact

3. BMW 2-serie Active Tourer

4. BMW E30

5. BMW E65

 

Er nesten enig med deg, selv liker jeg ikke E30 og ser ikke hva som er så spesielt med den. Men smak og behag! Enig med resten, kanskje ikke rangeringa men de er alle på topp.

Men igjen synes jeg E34 er helt konge :huh: Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke liker E30, har aldri skjønt hypen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...