e30_joakim Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Første bilen min, Mazda 626 1997, la flere kontraer på rett slette før jeg slapp opp og skulle svinge inn på en annen vei til høyre, midt i svingen slapp det på alle fire hjul, så tok det tak foran og slang rumpa nedi ei grøft 424357_3040559907436_1366557952_n.jpg Med håndbrekket stramma til taket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Med håndbrekket stramma til taket ? Neinei, men at det nesten måtte oppi taket for at bakhjula skulle låses er ikke langt ifra sannheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 en av min første 325. Fikk gjennomgå noe JÆVLIG og er nå høgd for lengst 338en fikk smell i bakskjerm etter møte med fortauskant, lyktstolpe og autovern, knakk begge felga bak, bøyde bærarmer bak begge to, knakk begge drivakslene fronten etter autovernet. Heldigvis tok understellet nesten hele smellen. smalt bilen inn i en dekksjikane på vålerbanen. bonus bilde av motor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexHD Skrevet Juni 3, 2019 Share Skrevet Juni 3, 2019 Noen som har ferske bidrag til denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 3, 2019 Share Skrevet Juni 3, 2019 Er vel ikke så ferskt, men ferskere enn siste innlegg i denne tråden 😅 Kjøpte en e34 520i for å bruke på ACR i 2015. Rullet 2 runder rundt, fullt overlegg ut i grusfella i 110km/t. Kan nevnes at takinga ble gjennomført med viten og vilje, målet var at bilen skulle brukes opp ila. Helga.. Kødder ikke med slike krefter igjen, nakken kjente det i noen uker etterpå. Hjelmen sprakk opp også. Samme året endte denne også opp på høggern. Rekord E 2.2i manuell. Ble torpedert av en Volvo 240. Jeg sto heldigvis stille på kollisjonstidspunktet, hadde jeg vært i bevegelse i retning mot volvoen, ville det nok gått værre.. Volvoen så slik ut etterpå og kunne fint kjøres videre.. Bør nevnes at Rekorden virkelig er laget av papp.. Deformasjonen i forhold til volvoen er ekstrem. I dette tilfellet berget nok jeg og kompisen for skader akkurat pga. Dette, men hadde jeg møtt noen der jeg også var i fart, ville jeg nok blitt en del av deformasjonssonen. Mathiseen, AlexHD og Øyvind.J reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet Juni 14, 2019 Share Skrevet Juni 14, 2019 (endret) Bilen vår havnet på taket langt utfor veien, fruen var på vei til ei venninne, men havnet 50 meter nedi skauen på taket. Alt ok med henne heldigvis. 96 Mitsubishi Endret Juni 14, 2019 av Øyvind.J AlexHD reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juni 16, 2019 Share Skrevet Juni 16, 2019 På 3.6.2019 den 17.39, Kolstad Jr. skrev: Er vel ikke så ferskt, men ferskere enn siste innlegg i denne tråden 😅 Kjøpte en e34 520i for å bruke på ACR i 2015. Rullet 2 runder rundt, fullt overlegg ut i grusfella i 110km/t. Kan nevnes at takinga ble gjennomført med viten og vilje, målet var at bilen skulle brukes opp ila. Helga.. Kødder ikke med slike krefter igjen, nakken kjente det i noen uker etterpå. Hjelmen sprakk opp også. Hm, å take med vilje uten bur er kanskje ikke så lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 16, 2019 Share Skrevet Juni 16, 2019 3 timer siden, macrorain skrev: Hm, å take med vilje uten bur er kanskje ikke så lurt. Lite lurt. Var en vill periode i livet 😂 Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Juni 19, 2019 Share Skrevet Juni 19, 2019 Ikke min men jeg felte en liten tåre. Totaled F82, glatt vei og spant visst. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexHD Skrevet Juni 19, 2019 Share Skrevet Juni 19, 2019 (endret) 4 timer siden, quandt1960 skrev: Ikke min men jeg felte en liten tåre. Totaled F82, glatt vei og spant visst. Står denne på Jæger nå? Mener det stod en M2 også der i fjor som var skadet. Eller kanskje det var denne Endret Juni 19, 2019 av AlexHD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 19, 2019 Share Skrevet Juni 19, 2019 F82 er M4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Juni 20, 2019 Share Skrevet Juni 20, 2019 M4, hos Jæger ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå