DieselMotor Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Grom er bare to fiberkabler og noe annet. Se på profilen til han roskinck og se på part 1 på grom Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 grom mst så veldig intresant ut, men for o gfå denne til og funke må man ha cd veksler orginalt i bilen? regner ikke med at det ligger kabler til dette i min bil da den kom uten veksler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Nei du behøver ikke veksleren. Kabler ligger klart fra spilleren og til der veksleren skal være. Bare å koble til og programmere. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Et spørsmål, kom ikke E60 i 2009 med type belysning som lys under dørhåndtaker rundt, kun under speilene? Ei venninne har en E87 1 serie 2009 modell som har lyspakke osv, og har lys i håndtak, mens E60en jeg har kjøpt idag har samme utstyr men ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Lyspakke på E6x er lys innvendig i håndtak, og utvendig under speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Lyspakke på E6x er lys innvendig i håndtak, og utvendig under speil. Så vidt jeg husker har det aldri vært lys i håndtakene, bare under speilene. I håndtakene er på F10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Så vidt jeg husker har det aldri vært lys i håndtakene, bare under speilene. I håndtakene er på F10. Jo det det er en veeeldig svak belysning i forhold til E38 i håntakene. Min fars 09 E61 har dette. Er så vidt man ser det uten å legge fingen under. Han så det ikke selv før jeg sa det til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Lyspakke på E6x er lys innvendig i håndtak, og utvendig under speil. Okai! Blir spennende og se når jeg får henta bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bxuxn Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Hei. Jeg lurer på å kjøpe meg en 530ia 2004 som er gått ca 170000. Er det noe spesielt jeg burde se etter eller spørre om? Typiske feil på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Hei. Jeg lurer på å kjøpe meg en 530ia 2004 som er gått ca 170000. Er det noe spesielt jeg burde se etter eller spørre om? Typiske feil på disse? http://autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E60/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 http://autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E60/ I tillegg har det lett for å komme olje/bensin-lukt i kupeen. Dette fikses ved å bytte toppdekselpakningen Sikkert en skremmende liste over der, men har en 520i 2004 med 142.000 på telleren og har opplevd svært få problemer *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Så vidt jeg husker har det aldri vært lys i håndtakene, bare under speilene. I håndtakene er på F10. Det er lys i håndtakene innvending i bilen, og utvendig i speil. Lys i utvendig håndtak er vel F10 med lyspakke vil jeg tro? Det er fler som har det, men jeg husker ikke hvilke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 E60/E61 har aldri hatt belyste dørhåndtak utvendig. Det er kun de innvendige dørhåndtakene som er belyste, men dette kom først på LCI-modellenne. Videre har E60/E61 LCI en beskjeden lyslist i oppbevaringslommen i døren. For E60/E61 pre-LCI har man en lysdiode som lyser ned på dørhåndtak og gripelist, samt i oppbevaringslommen. Utvendig er det lys i speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 1- og 3-serie har forøvrig lys i utvendige dørhåndtak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 har vært bak hanskerommet i dag og prøvd og finne kablingen til cd veksler, men finner den ikke, ligger den godt gjemt der sånn at jeg må løsne deksler fra undersiden og prøve og finne den fram? eller er det mulig at dette ikke ligger klart på min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå