Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Et spørsmål, kom ikke E60 i 2009 med type belysning som lys under dørhåndtaker rundt, kun under speilene? Ei venninne har en E87 1 serie 2009 modell som har lyspakke osv, og har lys i håndtak, mens E60en jeg har kjøpt idag har samme utstyr men ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg husker har det aldri vært lys i håndtakene, bare under speilene. I håndtakene er på F10. 

Jo det det er en veeeldig svak belysning i forhold til E38 i håntakene. Min fars 09 E61 har dette. Er så vidt man ser det uten å legge fingen under. Han så det ikke selv før jeg sa det til han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg husker har det aldri vært lys i håndtakene, bare under speilene. I håndtakene er på F10. 

Det er lys i håndtakene innvending i bilen, og utvendig i speil.

Lys i utvendig håndtak er vel F10 med lyspakke vil jeg tro?

Det er fler som har det, men jeg husker ikke hvilke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E60/E61 har aldri hatt belyste dørhåndtak utvendig. Det er kun de innvendige dørhåndtakene som er belyste, men dette kom først på LCI-modellenne. Videre har E60/E61 LCI en beskjeden lyslist i oppbevaringslommen i døren. For E60/E61 pre-LCI har man en lysdiode som lyser ned på dørhåndtak og gripelist, samt i oppbevaringslommen. Utvendig er det lys i speilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært bak hanskerommet i dag og prøvd og finne kablingen til cd veksler, men finner den ikke, ligger den godt gjemt der sånn at jeg må løsne deksler fra undersiden og prøve og finne den fram? eller er det mulig at dette ikke ligger klart på min bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...