Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Åssen er det å montere et m-sport ratt med varme i en bil som ikke har varme i ratt originalt?

M sport rattet er fra 04, mens bilen det evt skal i er fra 06.2005.

Vil alle knapper fungere? Bortsett fra varme?

 

Hva er en ok pris å gi for et m sport ratt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Man fikk ikke M-sportsratt med varme før etter 09/2007. Det man derimot fikk er sportsratt med varme. Disse er visuelt like, bortsett fra at M-sportsratt har "pupper" og sort matt list istedet for chrome som på sportsratt.

 

2. Det går helt fint å montere et slikt ratt uten å koble opp rattvarmen. Alt vil fungere som normalt utenom rattvarmen. Skal rattvarmen fungere må du bytte slepering og SZL til en som er beregnet for rattvarme, samt bytte ut bryteren på siden av rattet med en som har varmeknapp. Herligheten må kodes i ettertid og så er det bare å nyte et godt og varmt ratt på kalde årstider. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

par tusen og opp ca. bare pass på at det du får faktisk er med varme. Han jeg kjøpte mitt av hevda det var varme i rattet jeg kjøpte, men det var ikke noe varme element i rattet i det hele tatt.

 

fofley82leandro het han jeg kjøpte av på Ebay,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker

Kunne få det her for 3400,- med airbag og inkludert frakt til til norge.

 

Men får vel leite litt til.. Ser at det er finere form på m-sport etter at Saltkjelen gjorde meg obs på at det var en forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 2006 har "vanlig" cruisecontrol. Nyere biler (2007?) jeg har prøvd har cruisecontrol som også legger på brems når du drar ned hastigheten (ikke aktive CC, fortsatt "vanlig"), og som lar deg gire (manuell) uten å kutte CC.

Er dette noe som kan kodes evt enkelt ettermonteres?

Og til slutt, er da altså ingen som har erfaring med å bytte ut understelldeler på e61 med m5 e61? Eller vet noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra i fjernlysspaken når du har tatt ut nøkkelen av tenningen. Voila, nærlyset lyser i 40 sekunder.. :)

 

Mulig å få kodet at det skjer automatisk? for eksempel få park og grøftelys til å lyse? Mulig noe ett bmw verksted kan kode? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...