Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Det var vel Strandveien Auto som mistet BMW, og så startet med Porsche?

Med det samme jeg skriver: de sa det var litt slakke i mellomstag h.f hos meg. Er det samme som "wishbone right", delenr. 31126760182 ?

Endret av hanzhe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvor sikring til klima sitter? klarer ikke og få ac til og virke, kommer heller ikke noe strøm til kompressoren. begynner og savne ac om dagen..

Har du ikke sikrings kart i bilen da i bagasje luken.

Men sjekk sikringene nr. 3, 30 og 26. foran i hanskerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bytta dekk på bilen, og nok engang var ene høyre bakfelg sprekt, og resten av felgene er ikke runde lenger, og jeg gidder ikke bruke noe mer penger på disse GS felgene, så lurer på å kjøpe nye. Zito WP111 sitter jo veldig pent på en E60, men er jo en del som har disse felgene. Uansett, hvordan vil det se ut med 8.5" foran og 9.5" bak, med ET20 rundbaut? Noen som har bilder eller kan gi meg en liten pekepinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 8.5" ET20 foran og 9.5" ET25 bak.. Bak er det riktignok en 5mm spacer montert..

654da6bc9640d958bb5200a4a870c7a0.jpg

Ser ut som det blir relativt spot on der! Blir ca samme bak da de Zito felgene har 5 mindre innpress enn det du har her :) Lurer på om jeg ikke skal gå for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg Ta Technix coilover igår, selger sa det følger med ei hylse til innfestingen, han fant ikke den andre. noen som vet om jeg må bruke hylsen på en E61 525d 04mod? Parts and retards var usikker. Legger ved bilde.post-56696-14329260059502.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...