Bondaln Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 On 29. januar 2016 at 19.25, sinkMe skrev: Bilradiospesialisten hadde aux-plugg til min 2006 modell. Skrudde ut headuniten og plugget det i selv. De programmerte inn aux på iDriven på 5 min for 600,- Ca 3 år siden... Stemmer, da er jo det en mulighet😊 Takk for hjelpa😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 kommer man til viftereima på 520 preface under ifra? uten å måtte skru av masse deksler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 (endret) 8 timer siden, Clutch skrev: kommer man til viftereima på 520 preface under ifra? uten å måtte skru av masse deksler? Jeg skiftet min og ingen deksler ble demontert hos meg, strammehjulet er jo fjæring på du må under engang fordi AC reimen må av også, det er lettere å stå foran bilen og gjøre det fordi hjulet du skal bøye til sides så reimen løsner og strammes er ved siden av dynamoen. Dette gjelder da 520i, Du skrev ikke om det var i eller d. Endret Februar 5, 2016 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Tok av strammehjulet nå og det hadde knekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 2 minutter siden, Clutch skrev: Tok av strammehjulet nå og det hadde knekt glemte å si at motorplaten, det store dekselet under må av. Jeg har ikke denne montert for øyeblikket da ny ac kompressor og litt div skal inn snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 (endret) Kjapt spørsmål, vil m5 anti roll bar passe min 525d? ser at foringene er slitt forran så lurer på å oppgradere i samme slengen vet det finnes andre produsenter som lager anti roll bar med større diameter, men syntes prisen e stiv. Endret Februar 6, 2016 av Espen Espeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 noen som vet hvordan man fjerner den orginale telefonholderen i midtkonsollen? fant ikke noe når jeg prøvde å søke litt, mulig jeg er dårlig å søke kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom29 Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Hei, vinduspusser foran døde (la seg på plass) Har sjekket sikringer. kan det være Relè? Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Det billigste er å skifte reléet, men som oftest pleier det å være hele mekanismen (man får ikke kjøpt løsedeler til disse, kun komplette enheter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Med 5 stk i bil så fungerer klima anlegget mitt dårlig. Enten er det ekstremt varmt eller kaldt, selv om en bare vrir på en liten grad og auto funksjonen jobber seg i hjel. Prøver manuell og men da blir det fort dogg. Skal det være sånn med så mange i bil? Er tilsvarende med 3 stk men 2 stk (inkl sjåfør) går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 3 timer siden, BMWlog skrev: Med 5 stk i bil så fungerer klima anlegget mitt dårlig. Enten er det ekstremt varmt eller kaldt, selv om en bare vrir på en liten grad og auto funksjonen jobber seg i hjel. Prøver manuell og men da blir det fort dogg. Skal det være sånn med så mange i bil? Er tilsvarende med 3 stk men 2 stk (inkl sjåfør) går helt fint. Lenge siden det har vært service på anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 (endret) Ja antageligvis, jeg lar alltid AC stå på. Kunne prøvd med en service. Hva gjøres på en slik service? Skifting\påfylling av gass? Og evt skifte av kjølevæske? Endret Februar 8, 2016 av BMWlog a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Service på AC er jo etterfylling av olje og gass, samt evt sporstoff. De sjekker selvsagt etter lekkasje i samme slengen. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 OK høres ut som noe man burde la verksted gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Noen som har erfaring med at 530d ikke har bunndrag.skjer noe etter 1500 o min. Har ikke følelsen av at den yter maksimalt under panser.har skiftet llm men ingen nytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå