Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

On 29. januar 2016 at 19.25, sinkMe skrev:

Bilradiospesialisten hadde aux-plugg til min 2006 modell. Skrudde ut headuniten og plugget det i selv. De programmerte inn aux på iDriven på 5 min for 600,- Ca 3 år siden...

Stemmer, da er jo det en mulighet😊 Takk for hjelpa😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Clutch skrev:

kommer man til viftereima på 520 preface under ifra? uten å måtte skru av masse deksler?

Jeg skiftet min og ingen deksler ble demontert hos meg, strammehjulet er jo fjæring på :)  du må under engang fordi AC reimen må av også, det er lettere å stå foran bilen og gjøre det fordi hjulet du skal bøye til sides så reimen løsner og strammes er ved siden av dynamoen.   

Dette gjelder da 520i, Du skrev ikke om det var i eller d.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Clutch skrev:

Tok av strammehjulet nå og det hadde knekt

:) glemte å si at motorplaten, det store dekselet under må av. Jeg har ikke denne montert for øyeblikket da ny ac kompressor og litt div skal inn snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spørsmål, vil m5 anti roll bar passe min 525d? ser at foringene er slitt forran så lurer på å oppgradere i samme slengen :) vet det finnes andre produsenter som lager anti roll bar med større diameter, men syntes prisen e stiv. 

Endret av Espen Espeland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 5 stk i bil så fungerer klima anlegget mitt dårlig. Enten er det ekstremt varmt eller kaldt, selv om en bare vrir på en liten grad og auto funksjonen jobber seg i hjel. Prøver manuell og men da blir det fort dogg. Skal det være sånn med så mange i bil? Er tilsvarende med 3 stk men 2 stk (inkl sjåfør) går helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BMWlog skrev:

Med 5 stk i bil så fungerer klima anlegget mitt dårlig. Enten er det ekstremt varmt eller kaldt, selv om en bare vrir på en liten grad og auto funksjonen jobber seg i hjel. Prøver manuell og men da blir det fort dogg. Skal det være sånn med så mange i bil? Er tilsvarende med 3 stk men 2 stk (inkl sjåfør) går helt fint.

Lenge siden det har vært service på anlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...