Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Hva skjer med at RRen parkerer på fortauet utenfor "The Thief" på Tjuvholmen? Er det fordi de er late og dumme, mangel på sosial intelligens eller rett og slett resultat av for mye penger og arroganse? Og hvorfor blir den hentet av Falck? De skaper sirkus, det skal de ha.

Likte spottingen av Citroen SM med gamle Trondheims-skilter. Den har jeg aldri sett selv.

Rimelig vanlig å parkere der om man bare skal en kjapp tur inn ;) Petter Stordalen har en tendens til å alltid parkere der selv + alle mulige andre biler som ankommer hotellet.

 

Ellers så jeg at han hadde prestert å bulke førerdøren på den også, før den ble tauet bort... Spørs nok om de ikke er helt fornøyde med hvordan norgesbesøket deres gikk  :P 

 

Noen som fikk med seg Gumball på Viasat 4 nettopp?

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Kan ikke si at jeg ble så veldig imponert akkurat.. Håper det blir litt mer biler, og litt mindre reklame og surr videre! :)

Endret av olenikolai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig ofte en frozen sølv ny M6 kjøre rundr her i ålesund, med tidenes diffuser bak! Ser jo ut som DTM.. Men lekker bil! Skal se om jeg ikke får tatt et bilde snart [emoji14]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...