Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, kan ikke si jeg har sett den.. Skjønner ikke hvordan folk finner på å gjøre noe slikt..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

Dette er en Automote bil, Ivrig86 solgte denne i vår tror jeg det var :) 

 

Denne er det:

 

https://www.google.no/search?q=automote&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=CV6FUsXtN4Su4ATR74HgCg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643#facrc=_&imgdii=_&imgrc=VoAhPCmbghzdOM%3A%3BroNRn9xugWujGM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.moldestuket.com%252Fshownshine09off291.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.moldestuket.com%252Fshownshineutstilling094.htm%3B700%3B467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublet over en fin Renault 4 i dag:

 

post-47117-0-86729900-1384795773_thumb.j

post-47117-0-76283700-1384795808_thumb.j

 

Så også en sjelden bil her til lands, Lancia Thesis. Tror ikke jeg har sett mer enn 2-3 stk til salgs på finn de siste årene.

 

post-47117-0-92723700-1384795867_thumb.j

 

To biler jeg ikke rakk å knipse ( men jeg tutet og ga tommel opp) var en tyskregistrert Trabant (han tutet tilbake) på vei hjemover og en Corvette C5 på hvite skilt i køen på Ring 3...Corvette C5 som helårs-arbeidsbil hadde vært noe :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublet over en fin Renault 4 i dag:

 

attachicon.gifRenault 4 1.JPG

attachicon.gifRenault 4.JPG

 

Så også en sjelden bil her til lands, Lancia Thesis. Tror ikke jeg har sett mer enn 2-3 stk til salgs på finn de siste årene.

 

attachicon.gifThesis.JPG

 

To biler jeg ikke rakk å knipse ( men jeg tutet og ga tommel opp) var en tyskregistrert Trabant (han tutet tilbake) på vei hjemover og en Corvette C5 på hvite skilt i køen på Ring 3...Corvette C5 som helårs-arbeidsbil hadde vært noe :cool:

Så en lignende Lancia i Trondheim engang, blandet den sammen med jaguar, til jeg så emblemet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forbikjørt av en sølvgrå 5-serie stasjonsvogn (E61) på motorveien i Oslo i dag. Tror det var en M5. Og på skiltplaten sto det bare "YEEEAH" :mrgreen: Ble i godt humør av det :P Fikk ikke tatt bilde før han hadde forsvnnet langt forran meg, men tipper det må ha vært en svensk registrert bil eller noe, for er vel ikke lov med sånne skiltplater i norge.

btw: sinnsvakt mange teslaer i kollektivfeltet inn mot oslo om morningen! Tror jeg ble forbikjørt av over 20stk på turen mellom sandvika og sentrum :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forbikjørt av en sølvgrå 5-serie stasjonsvogn (E61) på motorveien i Oslo i dag. Tror det var en M5. Og på skiltplaten sto det bare "YEEEAH" :mrgreen: Ble i godt humør av det :P Fikk ikke tatt bilde før han hadde forsvnnet langt forran meg, men tipper det må ha vært en svensk registrert bil eller noe, for er vel ikke lov med sånne skiltplater i norge.

btw: sinnsvakt mange teslaer i kollektivfeltet inn mot oslo om morningen! Tror jeg ble forbikjørt av over 20stk på turen mellom sandvika og sentrum :o

Det er ingen svenskregistrert bil med det personlige skiltnummeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw: sinnsvakt mange teslaer i kollektivfeltet inn mot oslo om morningen! Tror jeg ble forbikjørt av over 20stk på turen mellom sandvika og sentrum :o

 

Får håpe det ikke utvikler seg til å bli et fakkel-tog inn mot Oslo da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublet over en fin Renault 4 i dag:

 

attachicon.gifRenault 4 1.JPG

attachicon.gifRenault 4.JPG

 

 

På begynnelsen av 80-tallet hadde vi i et par år en rød Renault 4 som bil nummer to i familien..."Renate" het den. Dette er ganske artige biler med "paraplygear", direkte ventilasjon og kanvasseter. Kjøreegenskapene er også betydelig bedre enn mange tror... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en gammel italiener. Fiat 124 Sport 1800 - produsert i tidsrommet 1967-1975. Denne 75-modellen med 118hk ser ut til å ha holdt seg bra.

Legg også merke til den sjeldne (her til lands) Cadillacen på motsatt side av gata.

 

 

post-47117-0-00422300-1384964958_thumb.j

post-47117-0-06287000-1384964992_thumb.j

 

Kom også over en 996 Turbo. 996 er ikke sjelden, men Turboen er jo litt stas. Den har en mer driftssikker motor enn standard Carrera, og Mercedes-automaten som sitter i mange av de er skuddsikker.  Er vel av de sprekeste bilene man kan kjøpe som har kommet på markedet de siste 15 årene.

Akkurat dette eksemplaret har jeg sett til salgs nylig. Får disse fra ca 550k og oppover.

 

post-47117-0-59246700-1384965007_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...