lagunilla Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Det er bare en Mercedes. Alle er like kjedelige i mine øyne:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Det er bare en Mercedes. Alle er like kjedelige i mine øyne:P Litt enig der, imponerende bil men den er jo designet som ett såpestykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Såpestykke eller ei, fin å hvile øynene på. Kan ikke sammenlignes med en grønn sterilan-såpe hvertfall :/ Den oser klasse, der C-klasse ser litt rar ut, synes jeg denne kommer mer heldig ut av det. Fikk lov til å ta en nærere titt på en bil som tilhører et "limousine-utleie" firma her i byn. Bilen skulle hente noen på en dyr fisk og skalldyr resturant på Akershuskaia i Oslo. Det er eksklusivt, vannvittig eksklusivt. Det bor litt Maybach i dem. Hmm så først nå at det var S-Coupe som hadde blitt spottet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Blir bra når nye 7-serien kommer sent nesteår sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Blir bra når nye 7-serien kommer sent nesteår sier jeg bare Helt klart! Det blir spennende Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Ja for 7serien bruker carbon deler for å få ned vekt...det er viktig når man skal måle skjønnhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Dette er en spotte-tråd, husk det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Spottet min "egen" bil i stad. solgte den for 1 mnd siden. Er den bilen i avataren. Full av møkk , foliert panseret med carbon folie og har til og med klart å sette på et M merke på bakluka. har aldri villet slå noen i ansiktet like mye !! Bimmer fan og VegarVS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Spotta en svart i8 i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Bmw i8 er magisk <3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 skjer med at bildet ble skeivt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Skjer ofte sånn hvis man poster fra mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Nye mb s-coupe på Lambertseter i dag...holdt på å kjøre av veien....drømmebil Så en sort en jeg også. På prøveskilt. Fineste fra Mercedes siden første CLS.... wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Sjekk ut denne badboyen - en 1976 Fiat som ble importert i fjor. 620 kg, 0,6l og 23 hk lager nok vei i vellinga. Legg merke til høyre bakhjul som har fått en ufin vinkel. Denne 1979 911 SCen har matchende farge ifht Fiaten. Den har sikkert levd et rolig liv i California i alle år før den ble sendt til kalde Norge i 2012. Den står alltid gateparkert. 3 liter på 180hk. En annen gateparkert Porsche med 3 liter, men med 240hk: Folk som ferdes i Bærum har sikkert lagt merke til denne sleden. Den har hatt fast parkering som reklamebil langs E18 ved Stabekk - første gang jeg ser den i byen. 2003 modell som veier 2410 kg uten fører og med en 6 liters W12 twinturbo på 560 hk: Møtte på denne gamlingen også. Volvoen har fartet rundt på norske veier siden januar 1969 - imponerende! Før vi avslutter med en tilsynelatende pen E30 316. Norsksolgt i 1990 og samme eier siste 13 år. Fredrik og mkj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Du går mye gatelangs eller? Meget flott spottings forøvrig, fint avbrekk ifra superbiler og styla E39er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå