Peak Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Har virkelig sansen for de bilene der, pen design og bilen er stor rent fysisk janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Dagens kramgoda tyskerbørser: ML63 AMG er snacks med 6,2l V8 på 510hk. Også møtte jeg på en snasen 1982 W126 500 SEL. Import i 2013... W126 gjør meg mo i knærne. Når den dukket opp i speilet oste frontpartiet "Diktator" og "Flytt deg". Den nekter å gå av moten... Skulebollen og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Holder seg godt i designet gjør 126en også wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Ser at naboen til modern og fadern har handlet seg en sånn ML63 AMG som er avbildet over her. Vannvittig kul lyd i de bilene der. Synes det er tøft at noen gidder å kjøpe slikt i Oslo, men tanke på bensinforbruket i køkjøring. Fordelen er vel at man slipper tett partikkelfilter. Spottet den nye ML i 63Amg utgave i sentrum for litt siden, ikke helt samme lydbildet, men vil ha begjæret kom da også gitt. Ellers så ser jeg en hvit f10 m5 støtt og stadig, det brummer faktisk i de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Må faktisk si at det er overraskende mange av de ML 63 AMG bilene på veiene, hvertfall her i området. Er jo en kraftig bensinsluker så et rimelig spesielt valg, men igjen røff lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Folk har mye penger for tiden, ser utrolig mye gromt langs veiene. For bare 10 år siden var bilparken ganske døll og kjedelig, det har forandret seg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 ....eller mye gjeld... Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 http://www.nrk.no/norge/nordmenn-har-historisk-hoy-gjeld-1.12010592 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 ....eller mye gjeld... Ja som jeg sa, folk har mye penger. Enten pengene er lånt, spart opp, arvet eller tjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Når pengene er lånt, er det ikke penger man har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Når pengene er lånt, er det ikke penger man har. Jo, det er penger man har..."midlertidig" Sammyen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 ...Men uansett, Vi lever bare engang og når vi en pensjonert og havnet på hjem da kan man angre da! Lev og kjøp mens du kan! Fikk selv drømmebrevet i posten på mandag: Ditt billån er nå nedbetalt og slettet fra registeret. Sammyen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Det er så lite med spottinger i denne tråden fra andre, så jeg hiver på litt mer på bålet for å holde varmen her. Det blir mye gammel Mercedes, men det er ikke fordi jeg favoriserer. Det er rett og slett fordi de gamle og kule bilene i trafikken utelukkende er Mercedes nå på vinteren... En annen god nyhet er at XJSen har blitt flyttet. Får håpe det var på lovlig vis dog... Førstemann er en G500. Jeg liker disse godt, selv om denne er bygd på 1982-chassinr som veldig mange andre slike. Fant også en norsksolgt 1985 W126 300SE. Kjøpt ny i Stavanger. For å forstå hvor unik holdbarhet gamle Mercer har kan man som meg sjekke regnr på biler som er registrert på samme tid. Det som går igjen er at nesten alle er høgd for lenge siden - 20 av de nærmest registrerte bilene som nevnte W126 er høgd, de fleste allerede i tidsrommet 1998-2002. Så selv om vi har blitt bortskjemt med disse gamle Mercene i trafikken er de historisk sett ganske unike med tanke på alder ved vraking. Siste bil er en relativt sjelden 2003 Lincoln Navigator med 5.4l V8 på 305hk. Denne dro enormt med oppmerksomhet fra fotgjengere i alle aldere. Det er ikke alltid man trenger Ferrari for å få oppmerksomhet... flobben og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Det kan godt være at Mercedes Geländewagen er litt oldschool og vulgær, men jeg liker den svært godt. Den gir meg de samme vibrasjonene som en klassisk Range Rover (den med de runde lysene). W126 er en fantastisk konstruksjon selv idag... en skikkelig Tiger kampvogn når rusten ikke har tatt den. W126'en på bildet hadde imidlertid fortjent noen finere felger (selv kapselfelger er penere enn de på bildet)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Bra du holder spotting tråden i live Werther Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå