TheNorwegianPetrolHead Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 La oss komme til "elefanten i rommet", det som flest legger merke til på det bildet er Bentleyen med smakløs reklamedekor. Den bentley'en har jeg sett en del ganger langs motorveien inn til oslo, den ble brukt som reklame en tid og bare stod der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Bildet tatt av en venn i Oslo Auda..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Hvor i Drammen spotta du den?Av/påkjøring mot Larvik. Jepp, den der ja! Han kom fra motsatt vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 640i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Fant denne i skogen. Noen som vet hva det er? Boble? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Noe ford kanskje, boble har vel boxer motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Den reklame-Bentleyen står som regel på Høvik, Røa eller Frogner. Det er i hvertfall ingen garasjedronning. Og angående alle disse Gallardoene som blir spottet i Oslo, så vil jeg tro det ofte er samme bil som brukes flittig. Det jeg har spottet av snacks i det siste: 1973 Mercedes 280CE m/2.7l rekkeseks på 185hk og manuell kasse. Import i 1975... Så en 1974 Mercedes R107 450SL m/4.5 V8 på 182hk. Slike er i bunn og grunn ikke sjeldne lenger etter masseimporten fra USA de siste 10 år, men ikke så ofte man ser de gatelangs med chrombelagte felger. Og til slutt en 1977 (ny i Norge) Vauxhall Cavalier 1.6, også kjent som Ascona B. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 (endret) Fant denne i skogen. Noen som vet hva det er? Boble? Sent from my iPhone using Tapatalk For meg ser det ut som en boble ja. Samme forstilling, og hvis bilen ligger på siden ser det ut som det ene toppdekselet som stikker opp på bilde 2. Resten var vanskelig å se.. Spennende funn! Endret April 22, 2015 av bcRichard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Stod langs veien ved Tyrigrava: 1930 Ford Model A pickup par Fredrik, on ipernity 1930 Ford Model A pickup par Fredrik, on ipernity 1930 Ford Model A pickup par Fredrik, on ipernity 1966 GMC Carryall par Fredrik, on ipernity 1966 GMC Carryall par Fredrik, on ipernity Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Spotta en RS6 sort stasjonsvogn på Vøyenenga i Bærum tidligere i dag. Er et vakkert syn Illustrasjonsfoto: HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Fant denne i skogen. Noen som vet hva det er? Boble? Sent from my iPhone using Tapatalk Ved første øyekast minner det meg om en Mercedes HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 740iL etterfulgt av 740i Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Bilene tilhører saudi arabisk ambassade ifølge reg nr som starter på 47 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Sto bak en E91 med Bimmers.no-skiltholder, på McDonald's ved Nygårdskrysset tidligere i kveld. Hvem var du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 SPOTTA RØD MALIING!!! Hadde en merkelig opplevelse igår... kom i ett kryss...kom en lastebil fra høyra...jeg vurderte å gi på med S-klassen... men modererte meg og ble stående litt lenger bak fra krysset....hva skjedde? Jo...lastebilen mista all malingen rett ut... rød oljemaling... og folka bak? Jo de ga faen og bare kjørte over malingen...motorveien var knall rød....samme med alle dekk...og hjulbuer...og kanaler... S-klassen overlevde... Freakshow, Sammyen og mropedal reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå