HenrikSolberg Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Flotte Bilder Werther men er du sikker på at BT resirkulerer nummerskilter? Werther og bmwgreg90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 En fin kombi på Ensjø. Og utenfor hhk idag bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Lurer forresten på om det er noen som vet om Seasight event på Holmen Fjordhotell har vært iår? Så på noen bilder fra ifjor og datoen var 11.August. Finner lite til det ellers.. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 (endret) Spotta denna e92'n i Stavanger men en uvanlig men helgromm felgkombo. Tror også jeg så Ivrig86 sin gamle e60 M5 også i dag. Hadde BT skilter. Endret August 12, 2015 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Her er en tråd på e92-en. Kan forsåvidt tipse om denne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Mente jeg hadde sett den før!! Nydelig bil....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Kom over denne i København. Usikker på motorisering, men en M er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Det er en 3.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Kom over denne i København. Usikker på motorisering, men en M er det ikke. Dette er en pre-facelift og M-utgaven kom ikke før ved facelift i 2006. Og så er det uansett standard bakfanger som er kappet til Det er en 3.0i Hvordan vet du det? Kjenner du til den? Kan jo like godt være 2.2 eller 2.5 vel? Eller har du en slik dansk side man kan finne specs ut fra reg.nr? I så fall ønsker jeg link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 (endret) Hvordan vet du det? Kjenner du til den? Kan jo like godt være 2.2 eller 2.5 vel? Eller har du en slik dansk side man kan finne specs ut fra reg.nr? I så fall ønsker jeg link http://www.nummerplade.net/ Får opp info om bilen, info fra "Eu-kontroll" eller synsrapport som det heter der og km stand den hadde når den var inne osv. Z4en er orginalt svart btw Endret August 13, 2015 av DanielStance awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Så greit da Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 To spottinger jeg gjorde i går. Samt et bilde fra garasjen på jobben, en rød 911 SC '81, en sølv 911 '75, en Ducati og min Kawasaki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 (endret) Div spots. 1'serie Coupe, Egg med helt EKSTREM lyd da den dro på i en tunnellene under Sandvika Storsenter, M4 og Mitsu Evo ettellerannet tall. Endret August 13, 2015 av N.E.W. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Spotta den og en gul Diablo i Drammen i går. Diabloen hadde grom lyd! Fikk dessverre ikke bilde av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå