Werther Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Jeg kjører en engelsk spesial i kveld. Først en imponerende 1963 (import 2010) Aston Martin DB4 med 3.7l R6 på 243hk og toppfart på 224km/t. Det ble produsert 1210 stk av disse. Det som var rosinen i pølsa var at eieren kjørte skikkelig gris/aktivt, og brukte bilen ordentlig. Herlig å se slike sjeldne biler bli brukt skikkelig fremfor å stå på en utstilling eller pusekjøres av en gammel gubbe. Nestemann er en 1970 Triumph Herald, solgt ny høsten 1970 i Arendal. Sistemann ut er en 1964 Rover 100/P4 solgt ny i Norge. Denne modellen ble produsert fra 1949 til 1964. Peak, Galro og sandersander reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 DB4 har et nydelig design, ordentlig perle. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Hvor følger man med for treffinfo for CC Romerike? Asker & Bærum er på førstkommende søndag 16. august (kl 18). Anbefaler folk i området å bli med, hyggelig gjeng det. Var innpå siden til C&C, virka som det var mest for MC nå på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 15, 2015 Forfatter Share Skrevet August 15, 2015 (endret) Det var noen skikkelig flotte spottinger Werther. Jeg kan tenke meg at lyden av den db4-en var ganske heftig inne i Operatunnellen. Jeg har og stor sans for den Roveren. Endret August 15, 2015 av Galro Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Fikk ikke tatt noen bilder påvei ålesund - bergen, men traff på 3 tøffinger. Indet jeg skulle forlate en bensinstasjon kom en relativt ny audi R8 og corvette C6 rullende inn, og noen km senere kom noe, som for meg er en drømmebil! En flunk ny audi RS6 stv! Å herre innihelv**** for en brei og RÅ bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Spotta både RS6 og R8 i Bergen når jeg var der for noen dager siden, kanskje de samme? danskiii og Tunsaskw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Har sett en ganske ny RS6 Avant nylig i Bergen. Mørk grå/sølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Så en mørk grå-ish RS6 Avant selv, Daniel. Da er det sikkert den R8'n husker jeg faktisk ikke helt fargen på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Så en mørk grå-ish RS6 Avant selv, Daniel. Da er det sikkert den R8'n husker jeg faktisk ikke helt fargen på. Sikkert Ganske feit bil. Pleier i grunn sjeldent se noe "spesielle" biler her jeg bor, med unntak av i går. Kjørte forbi en hel rad av eldre Ferrari (348, 355 etc) når jeg var ute å prøvde nye bilen. De stod forøvrig der når jeg kom tilbake, men da stod en bak på en NAF bil, hehe. Sikkert motortrøbbel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Sikkert [emoji14] Ganske feit bil. Pleier i grunn sjeldent se noe "spesielle" biler her jeg bor, med unntak av i går. Kjørte forbi en hel rad av eldre Ferrari (348, 355 etc) når jeg var ute å prøvde nye bilen. De stod forøvrig der når jeg kom tilbake, men da stod en bak på en NAF bil, hehe. [emoji14] Sikkert motortrøbbel.Ferrari Klubben på vei til Vestlandstreffet kanskje ☺Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Ferrari Klubben på vei til Vestlandstreffet kanskje ☺ Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Godt mulig det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Har sett en ganske ny RS6 Avant nylig i Bergen. Mørk grå/sølv? Den jeg så var kull sort blank, sjikkelig stealth fighter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 (endret) var å henta en e30 igårspotta en eller annen gammel (engelsk?) cabverdens dårligste bilde da ser jeg hadde bilhenger på slep, og ang fart i speedo så fant jeg ut at med org dekkdimensjon viste speedo meget feil (lå vell noe over 80 alikevell ) Endret August 16, 2015 av janerik171187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Har noen her sett noen Gran Coupeer (4) som IKKE er M-sport og som IKKE er sorte/hvite/sølv/grå? Ser stadig flere av dem, men samtlige har vært med M-pakken og alle med nevnte farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Det ligger en rød på finn.no. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå