stig. Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 5 timer siden, bmwgreg90 skrev: M6 utenfor hotellet i Odda. Ofte pene biler utenfor shabby hotellet her:P har jo ikke råd til annet hotell da bil og ludder var så dyrt så ble det lite igjen til hotellet bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Noen er glade nybileier snart😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Utrolig mange spennende spottinger siste uken. Bra at dere tar bilder av både gammelt og nytt - klapp på ryggen til alle som bidrar i tråden. Selv har jeg ikke spottet så mye...En svensk-regget 1970 Volvo Amazon langt unna hjemmet sitt, samt en særdeles sjelden Toyota Hiace V12 - disse ble det kun tatt inn en håndfull av på spesialbestilling. awt, sveigis og Patteyh reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Var innom Siam Paragon(kjøpesenter på halv mill kvadratmeter) i bangkok,anbefales hvis man er i området, er forhandlere og utstilt biler fra RR,Bentley,Aston martin,Maclaren,Lamborghini,Maserati ,Porsche og BMW. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Faktisk aldri sett Active Tourer som drosje før nå. Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Har ingen ekstremt spennende spottinger, men noen som skiller seg ut i 2016. En 1987 Volvo 340DL 2-dørs må jo sies å være en sjelden fugl. Samme med en 1981 Audi 80 i over snittet bra tilstand. Og en gammel Boble, årgang ukjent. Fine hjulkapsler. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Noen flere... 1999 Lancia Kappa med samme eier siste 15 år og voksen km-stand på 260 000 km. 2015 911 i fin blåfarge (ikke foliert), 2007 Daihatsu Copen (820kg og 68hk) samt en usedvanlig pen 2001 728iA med høyreratt, import 2014. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Volvo 360 har jeg noen barndoms minner ifra gitt. Naboen hadde en slik i matt blå, ble mange turer og utflukter i det trange baksetet i denne. Håndbrekket hadde en lei tendens til å fryse vinterstid også, så det var ofte at mine foreldre måtte ut å kjøre unger til skolen når Volvoen sto fastfrosset Mener disse bilene fikk kallenavnet "Reimjohan" pga sitt Variomatic reimdrift system. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Den Audien ligner veldig på en jeg så på Ski for noen år siden. Hadde en stor lapp på dashbordet der det sto "Husk lysene" eller noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Jeg må si det er litt spesielt å importere en 728i med høyreratt. Det kan naturligvis være noe flyttegreier, men likevel. ...når det er sagt går det en Corsa B med høyreratt her i distriktet som har ganske nye skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 15 timer siden, awt skrev: Jeg må si det er litt spesielt å importere en 728i med høyreratt. Det kan naturligvis være noe flyttegreier, men likevel. ...når det er sagt går det en Corsa B med høyreratt her i distriktet som har ganske nye skilt. eneste grunnen jeg kan tenke meg er at man har blitt stoppet av Politet/Tollvesenet og fått en liten reprimande for kjøring med utenlandsk registrert bil i Norge over lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Ja, det kan jo selvfølgelig være tilfelle. Da "får" man vel skilt enten man vil eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 On 2.3.2016 at 18.15, DanielStance skrev: Lexus SC. Manuell og V8. Fy for en grom lyd! sto å snakket med han her på fredag med noen andre faktisk på nesttun. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 1971 3.0 CSI, så ganske så strøken ut. Litt "varierende" kilometerstand, men likevel imponerende lav om minst en av de stemmer. 2008 Mustang GT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 En venn av naboen som bruker denne som "daily" Likte klistermerket bak 😂 Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå