Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig mange spennende spottinger siste uken. Bra at dere tar bilder av både gammelt og nytt - klapp på ryggen til alle som bidrar i tråden.

Selv har jeg ikke spottet så mye...En svensk-regget 1970 Volvo Amazon langt unna hjemmet sitt, samt en særdeles sjelden Toyota Hiace V12 - disse ble det kun tatt inn en håndfull av på spesialbestilling.

IMG_0979.JPG

IMG_0980.JPG

IMG_0981.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Siam Paragon(kjøpesenter på halv mill kvadratmeter) i bangkok,anbefales hvis man er i området, er forhandlere og utstilt biler fra RR,Bentley,Aston martin,Maclaren,Lamborghini,Maserati ,Porsche og BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen ekstremt spennende spottinger, men noen som skiller seg ut i 2016.

En 1987 Volvo 340DL 2-dørs må jo sies å være en sjelden fugl. Samme med en 1981 Audi 80 i over snittet bra tilstand. Og en gammel Boble, årgang ukjent. Fine hjulkapsler.

IMG_1009.JPG

IMG_1010.JPG

IMG_1011.JPG

IMG_1012.JPG

IMG_1018.JPG

IMG_1019.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere...

1999 Lancia Kappa med samme eier siste 15 år og voksen km-stand på 260 000 km.  2015 911 i fin blåfarge (ikke foliert), 2007 Daihatsu Copen (820kg og 68hk) samt en usedvanlig pen 2001 728iA med høyreratt, import 2014.

IMG_1016.JPG

IMG_1017.JPG

IMG_1020.JPG

IMG_1021.JPG

IMG_1022.JPG

IMG_1023.JPG

IMG_1024.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo 360 har jeg noen barndoms minner ifra gitt. Naboen hadde en slik i matt blå, ble mange turer og utflukter i det trange baksetet i denne. Håndbrekket hadde en lei tendens til å fryse vinterstid også, så det var ofte at mine foreldre måtte ut å kjøre unger til skolen når Volvoen sto fastfrosset :P 

 Mener disse bilene fikk kallenavnet "Reimjohan" pga sitt Variomatic reimdrift system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det er litt spesielt å importere en 728i med høyreratt.

Det kan naturligvis være noe flyttegreier, men likevel.

...når det er sagt går det en Corsa B med høyreratt her i distriktet som har ganske nye skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, awt skrev:

Jeg må si det er litt spesielt å importere en 728i med høyreratt.

Det kan naturligvis være noe flyttegreier, men likevel.

...når det er sagt går det en Corsa B med høyreratt her i distriktet som har ganske nye skilt.

eneste grunnen jeg kan tenke meg er at man har blitt stoppet av Politet/Tollvesenet og fått en liten reprimande for kjøring med utenlandsk registrert bil i Norge over lengre tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...