Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

On 28.5.2016 at 1.59, Undead skrev:

Sett utenfor hus (Madla, Rogaland) på torsdag

received_1373756202641425.jpeg

Mye stilig utenfor der, kjører alltid litt ekstra sakte forbi. Huset i seg selv er nok til å ta bilde...

 

Jeg har spottet en lav E92 med stanceworkssticker i frontruta i dag, på storhaug i Stavanger. Fikk øyekontakt med eieren i rundkjøringen rett med Pizzabakeren 8) Sikkelet jeg hadde på haken var pga. din bil, ikke fordi jeg akkurat hadde hentet pizza. Jeg kjørte en sort Lexus RX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaguar XJS pimp-mobile. :D

Kjørt av eldre herremann, som har eid den siden import i 2009.

IMG_0504_zpsozl8rr6e.jpg

IMG_0502_zps2pkcqjit.jpg

2015 Maserati Ghibli med litt fantasifullt(?) skilt foran, solgt ny her til disitriktet.

IMG_0519_zpsmtn4q7bm.jpg

IMG_0521_zpsouvuafd7.jpg

97 Cadillac Eldorado cab. En eier siden import i 2011. :)

IMG_0543_zpsigajv4f5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig følgte jeg ikke så nøye med :P. Var midt i en tlfsamtale med en kunde, og var på vei til å ta av veien. Så bilen i midtspeilet, og da den akkurat var på vei til å kjøre forbi meg i det jeg tok av motorveien :(.

Kjørte forbi ulykkesstedet typ 20 minutter senere. Man kjente så vidt igjen hva slags biltype det var ettersom den var total smadret. I det jeg kjørte forbi ulykkesstedet så jeg at det stod "Viper RT/10" på skjermen, og at den hadde de samme felgene og fargen til den bilen du linka til.

Viper har alltid vært min all time favourite! Har drømt om Viper siden jeg var en liten valp hehe. Utrolig tungt å se drømmebilen i en slik tilstand :(! 

Endret av Avrinder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Avrinder skrev:

Skjønner faktisk ikke helt hva forhandleren tenkte med? En slik bil bør etter min mening kjøres av en som har erfaring med slik bil!

Trenger ikke være verdensmester for å kjøre bil med stor motor, holder lenge med litt vett og forstand :) Fikk prøve å øvelseskjøre med en e64 M6 når jeg var 16år og fått lov til å låne den flere ganger etterpå. Har gått helt fint og ikke i nærheten av å spinne ut, rulle rundt eller krasje uten at jeg har i nærheten av nok kunnskap til å utnytte bilen til det fulle eller håndtere den som en proff kunne ha gjort. At man legger skylden på bilforhandleren blir litt feil for meg, en sånn ulykke kommer kun av at føreren er litt for ivrig (og ofte kombinert med manglende kunnskaper). Er sikkert en god grunn til at personen kjørte bilen, så er bare synd at det endte sånn med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...