olenikolai Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 458en der er ganske hissig på gassen Stod og ruset den utenfor The Thief her om dagen Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Et par gamlinger.... Patteyh, Fredrik, q1337 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 On 24.05.2016 at 16.04, Reef89 skrev: Fin farge. Så du tok ikke bilde av bilen min samtidig? Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Undead Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Sett utenfor hus (Madla, Rogaland) på torsdag Patteyh, sandersander, N.E.W. og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 Huracan Mini pickup R8 GTR EVO Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 (endret) On 26 May 2016 at 8.56, N.E.W. skrev: Et par gamlinger.... Hehe, veldig kult bilde! Endret Mai 29, 2016 av Peak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 On 28.5.2016 at 1.59, Undead skrev: Sett utenfor hus (Madla, Rogaland) på torsdag Mye stilig utenfor der, kjører alltid litt ekstra sakte forbi. Huset i seg selv er nok til å ta bilde... Jeg har spottet en lav E92 med stanceworkssticker i frontruta i dag, på storhaug i Stavanger. Fikk øyekontakt med eieren i rundkjøringen rett med Pizzabakeren Sikkelet jeg hadde på haken var pga. din bil, ikke fordi jeg akkurat hadde hentet pizza. Jeg kjørte en sort Lexus RX Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Jaguar XJS pimp-mobile. Kjørt av eldre herremann, som har eid den siden import i 2009. 2015 Maserati Ghibli med litt fantasifullt(?) skilt foran, solgt ny her til disitriktet. 97 Cadillac Eldorado cab. En eier siden import i 2011. DonaldT og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 (endret) Ble forbikjørt av denne bare noen minutter før hendelsen skjedde. Kjipt at det gikk som det gjorde! http://www.budstikka.no/trafikk/e18/e18-ulykker/bil-trillet-rundt-pa-e18/s/5-55-321020 Endret Mai 30, 2016 av Avrinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 (endret) Denne tro? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=75837809 Edit: Ser de har visst vært i kontakt med dem Endret Mai 30, 2016 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 (endret) For å være helt ærlig følgte jeg ikke så nøye med . Var midt i en tlfsamtale med en kunde, og var på vei til å ta av veien. Så bilen i midtspeilet, og da den akkurat var på vei til å kjøre forbi meg i det jeg tok av motorveien :(. Kjørte forbi ulykkesstedet typ 20 minutter senere. Man kjente så vidt igjen hva slags biltype det var ettersom den var total smadret. I det jeg kjørte forbi ulykkesstedet så jeg at det stod "Viper RT/10" på skjermen, og at den hadde de samme felgene og fargen til den bilen du linka til. Viper har alltid vært min all time favourite! Har drømt om Viper siden jeg var en liten valp hehe. Utrolig tungt å se drømmebilen i en slik tilstand :(! Endret Mai 30, 2016 av Avrinder Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Da er det nok dessverre den. Kan ikke tro det er to slike like biler i norge som også har samme CCW SP505 felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Skjønner faktisk ikke helt hva forhandleren tenkte med? En slik bil bør etter min mening kjøres av en som har erfaring med slik bil! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Disse ble delt av Gatebil på Facebook. Uff!!! Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 1 time siden, Avrinder skrev: Skjønner faktisk ikke helt hva forhandleren tenkte med? En slik bil bør etter min mening kjøres av en som har erfaring med slik bil! Trenger ikke være verdensmester for å kjøre bil med stor motor, holder lenge med litt vett og forstand Fikk prøve å øvelseskjøre med en e64 M6 når jeg var 16år og fått lov til å låne den flere ganger etterpå. Har gått helt fint og ikke i nærheten av å spinne ut, rulle rundt eller krasje uten at jeg har i nærheten av nok kunnskap til å utnytte bilen til det fulle eller håndtere den som en proff kunne ha gjort. At man legger skylden på bilforhandleren blir litt feil for meg, en sånn ulykke kommer kun av at føreren er litt for ivrig (og ofte kombinert med manglende kunnskaper). Er sikkert en god grunn til at personen kjørte bilen, så er bare synd at det endte sånn med den. thomaleo, Daniel. og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå