316 Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Noen som har sett disse to før da? Werther og N.E.W. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 (endret) Går en slik Lexus i Oslo, en av de mindre vellykkede desigmessig fra den produsenten spør du meg, og nederste over her, hva er det? en facelifted Togliatti Samara? Aldri sett en Samara med slike "moderne integrerte" støtfangere....kanskje dette er luksusutgaven Baltic Et par spottings fra helgen: Alfa 4C Spider - første gang jeg ser Spideren live. Så en 190E med tidsriktig AMG styling, to 2CV'r etter hverandre bak midtdeleren, og en knall rød Hot Rod. Endret Juni 6, 2017 av N.E.W. Werther, Peak og Patteyh reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Hehe, det stemmer. Det er min bror som har importert den fra Sverige, satte på felgene på bilde i går. Delta HF felger 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 34 minutter siden, 316 skrev: Hehe, det stemmer. Det er min bror som har importert den fra Sverige, satte på felgene på bilde i går. Delta HF felger 😂 La merke til at den hadde fine felger - litt senk nå så sitter den. Er endel eldre østblokkbiler som kan bli ganske tøffe med litt senk og riktige felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Den er senka, finnes ikke noe lavere å få til den tror jeg. Er vel 30 eller noe slik... Ser vesentlig bedre ut enn original høyde 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Norsksolgt 1983 Toyota Celica Supra 2.8i, norsksolgt 1985 Daimler Double Six og en 1990 Porsche 911/964 Carrera 4 med hår på brystet. Tror det er den bredeste 911en jeg noensinne har sett langs veien, og den vingen er også ny rekord i min bok. Man er ikke redd for harry-stempel fra fine Frogner-fruer når man blåser rundt i en slik. Shattered, N.E.W., HenrikSolberg og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Visste ikke at noen fra Norge hadde handlet RWB Porsche Magnus. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Går en slik Lexus SC430 her også. Bor i nabogaten faktisk han som har den. Tøff og snål på samme tid. Jeg tror ikke jeg hadde vært i målgruppen for den bilen, men creds til de som tøffer rundt i en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 1 time siden, Werther skrev: Norsksolgt 1983 Toyota Celica Supra 2.8i, norsksolgt 1985 Daimler Double Six og en 1990 Porsche 911/964 Carrera 4 med hår på brystet. Tror det er den bredeste 911en jeg noensinne har sett langs veien, og den vingen er også ny rekord i min bok. Man er ikke redd for harry-stempel fra fine Frogner-fruer når man blåser rundt i en slik. Hehe, må flire litt av den Porschen, så bred og så utrolig rått men temmelig harry på samme tid... jeg liker det. Mange fine spottinger som blir gjort, følger med daglig så keep up det good work😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 (endret) http://rwb.jp/ ^ De som bygger Porschene. https://www.rwb-europe.com/building-the-orora-rwb-964 ^ Her er den som Werther spottet. Endret Juni 6, 2017 av DanielStance Patteyh og N.E.W. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 Spottet denne i dag. Erkeoriginal med skvettlapper, spoiler og refleksplate. I tillegg stativ med ski på taket. ikke ofte man ser e36 hvor originaliteten er beholdt i slik grad. Eldre fører bak rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 Tror de refleksplatene til E36 er relativt sjeldne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 Er det faktisk en refleksplate? Så veldig ut som lakkering fra mitt perspektiv, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 3 minutter siden, Gabz skrev: Er det faktisk en refleksplate? Så veldig ut som lakkering fra mitt perspektiv, hvertfall. Ja man får Heckblende til E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 Se der, ja. Tøft! Aldri sett en sånn til E36 før Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå