Werther Skrevet September 3, 2018 Share Skrevet September 3, 2018 1966 (2007) Pontiac Catalina med en 6.9l på 360hk. Modellen Catalina forsvant i 1981, mens Pontiac tok kvelden i 2010 som en konsekvens av finanskrisen. Marius2002, Blinklys, DonaldT og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet September 3, 2018 Share Skrevet September 3, 2018 Nydelig 88 Opel Ascona 2.0 I Sprint. Forferdelig bilde.. DonaldT, N.E.W. og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 6, 2018 Share Skrevet September 6, 2018 Spottet en S63 AMG 4MATIC i går (pluss en Lexus IS Sportcross i bakgrunnen, som ikke er så alt for vanlig syn). Og i dag så jeg en E38 som jeg er sånn 80% sikker på var @Designer sin gamle? Designer og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 6, 2018 Share Skrevet September 6, 2018 22 minutter siden, Daniel. skrev: Spottet en S63 AMG 4MATIC i går (pluss en Lexus IS Sportcross i bakgrunnen, som ikke er så alt for vanlig syn). Og i dag så jeg en E38 som jeg er sånn 80% sikker på var @Designer sin gamle? Ja den skal gå borti der den så fullt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 6, 2018 Share Skrevet September 6, 2018 3 minutter siden, Designer skrev: Ja den skal gå borti der den så fullt mulig Var en mørk KH registert bil med GS Concave så bør vel nesten være den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 6, 2018 Share Skrevet September 6, 2018 3 minutter siden, Daniel. skrev: Var en mørk KH registert bil med GS Concave så bør vel nesten være den da Antagelig Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet September 8, 2018 Share Skrevet September 8, 2018 Mitsubishi Colt er vel ikke akkurat noen stamgjest i denne tråden (forumet). Kan ikke si at jeg har sett så mange Colt cabriolet, heller. Marius2002, papertiger, Evenol og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 8, 2018 Share Skrevet September 8, 2018 20 minutter siden, And-reas skrev: Mitsubishi Colt er vel ikke akkurat noen stamgjest i denne tråden (forumet). Kan ikke si at jeg har sett så mange Colt cabriolet, heller. -bilde- Nesten som det ser ut som at fram er bak og motsatt. Litt høy bak til å være panser, men likevel. For en morsom fæl bil. And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet September 8, 2018 Share Skrevet September 8, 2018 (endret) Drar igang med en spotting til i kveld, siden det er lørdag. Dette er en tilsynelatende anonym japansk bil fra 90-tallet. Subaru SVX. Svær motor som yter 235 hk. Levert standard med firehjulstrekk, kunne blant annet leveres med firehjulsstyring, som produsenten bak Colt også syslet med på denne tiden. Endret September 8, 2018 av And-reas Werther, N.E.W. og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 8, 2018 Share Skrevet September 8, 2018 3 timer siden, And-reas skrev: Mitsubishi Colt er vel ikke akkurat noen stamgjest i denne tråden (forumet). Kan ikke si at jeg har sett så mange Colt cabriolet, heller. De må ha vært jævlig fulle på jobb hos designavdelingen til Mitsubishi når de tegna denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet September 9, 2018 Share Skrevet September 9, 2018 Legger en til at nybilandelen for karosserivarianten "cabriolet" ligger på forsvinnende 0,1 prosent, blir en enda mer forundret over at denne raringen har blitt tatt inn i Norge 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 10, 2018 Share Skrevet September 10, 2018 På 08.09.2018 den 20.39, And-reas skrev: Dette er en tilsynelatende anonym japansk bil fra 90-tallet. Subaru SVX. Svær motor som yter 235 hk. Virker som SVX er populært som hagepryd. En i bygda her har to stykk - delebilen uten skilt står parkert nedi grøfta ved siden av huset. Ulempen med slike japser er at deletilgangen ofte blir såpass vrien med årene at man må ha delebiler stående. Ellers har jeg kommet over noe snacks på min vei - en 1985 (2015) Porsche 911 Carrera 3.2 Targa som står og holder en 1983 3.0 SC Cabriolet med selskap (sistnevnte er godt gjemt). Holdt også på å dette ut av skinnsofaen da jeg passerte en 1996 Chevrolet Caprice med et gammelt ektepar på 75+ som var ute og luftet droget. Dette er en flyttegods-import (1998) som i motsetning til min Caprice har originale US-speil, forskjermer uten blinklys, 5.7l på 265hk samt at den har normale hjulbuer bak (kun 1991/1992 hadde skjørt). Kom også over en utrolig fet E46 M3 (ombygd) - ble stående å sikle litt på denne. Marius2002, N.E.W. og DonaldT reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 10, 2018 Share Skrevet September 10, 2018 Litt mer 911. En orginal Carrera og en mindre orginal, men desto kjappere. Sistnevnte fikk Z3C’n til å føles svært undermotorisert og lydløs i aks.feltet ut på E18, samt i tunellene under Sandvika. Luktet godt gjorde den óg.....minnet litt om lukten fra rallybilene på Lyngås den gangen Martin Schanke var på topp. Werther, HenrikSolberg, Designer og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 11, 2018 Share Skrevet September 11, 2018 «Blacked out» Vanquish DonaldT reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 16, 2018 Share Skrevet September 16, 2018 Veldig blå Porsche Veldig rød Hurracan Performante Panamera Sport Turismo er vel strengt tatt ikke noen spotting langere, blitt vanlige som Mondeoer disse.. Artig liten Aston Martin Vantage Større Aston Martin Rapid E34 Naboen til pappa har fått seg en veldig gul Kia Stinger. Jepp, det er den gromme 3,3 litern som koster over 1 mill.. Det spottes mye gamle amerikanere her, her er en ganske ny. 2017 Cadillac CT6 sandersander, Marius2002, Designer og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå