fxslin Skrevet November 20, 2018 Skrevet November 20, 2018 46 minutter siden, NeonMuffler skrev: Takk! Synd det er så dårlig respons her men😅 Kan være at det blir litt mye likes! Men jeg følger ihvertfall med på denne tråden og setter pris oppdateringene. Sikla litt på denne på OMS!!!
NeonMuffler Skrevet November 22, 2018 Forfatter Skrevet November 22, 2018 (endret) På 21.11.2018 den 0.56, fxslin skrev: Kan være at det blir litt mye likes! Men jeg følger ihvertfall med på denne tråden og setter pris oppdateringene. Sikla litt på denne på OMS!!! for mye likes er vel ikke problemet håper jeg hehe. takk, skal fortsette med oppdateringer, selvom det blir lite i vinter. men har da noen planer Endret November 22, 2018 av NeonMuffler quandt1960 og liffi reagerte på dette 1 1
liffi Skrevet November 22, 2018 Skrevet November 22, 2018 Får håpe det blir en «stor» update i vinter da. Så du kan sette deg ned å slappe av i bilen til sommeren 😎
NeonMuffler Skrevet November 22, 2018 Forfatter Skrevet November 22, 2018 20 minutter siden, liffi skrev: Får håpe det blir en «stor» update i vinter da. Så du kan sette deg ned å slappe av i bilen til sommeren 😎 Ja vi får se da på denne pakka 😛 liffi reagerte på dette 1
M-jakob Skrevet November 23, 2018 Skrevet November 23, 2018 Følger også med på prosjektet ditt men har ikke skrivd så mye her men bilen ser helt rå ut med veldig høy standard. Så stå på videre. Jeg kommer til å følge med her 👌👌
NeonMuffler Skrevet November 25, 2018 Forfatter Skrevet November 25, 2018 På 23.11.2018 den 17.33, M-jakob skrev: Følger også med på prosjektet ditt men har ikke skrivd så mye her men bilen ser helt rå ut med veldig høy standard. Så stå på videre. Jeg kommer til å følge med her 👌👌 takk, det er bra å vite at noen følger med bestilte idag meg endelig ett nytt ratt! ble fra renown USA da de har ratt jeg liker:) fikk også 20% rabatt, så det hjelper litt
NeonMuffler Skrevet Desember 14, 2018 Forfatter Skrevet Desember 14, 2018 Plukka opp et sett fjærbein som jeg plukka i deler. De er nå sendt avgårde, så får jeg noen fine KW coilovers om litt tid igjen :) gleder meg! quandt1960, liffi og Sndvik reagerte på dette 3
sveigis Skrevet Desember 14, 2018 Skrevet Desember 14, 2018 Heldiggris:). Jeg vil og ha coils på min . Da får du skikkelig understell.
NeonMuffler Skrevet Desember 14, 2018 Forfatter Skrevet Desember 14, 2018 12 timer siden, sveigis skrev: Heldiggris:). Jeg vil og ha coils på min . Da får du skikkelig understell. Hehe, har vært veldig fornøyd med de som har stått på bilen i lang tid nå, er FK coilovers men følte for å prøve noe nytt, så da blir de andre solgt 👍 fikk en pakke fra renown idag! Det nye rattet! Tror det vil passe bra i min, i semska med M sømmer. God kvalitets følelse på det også. Henta et gammelt ratt boss fra kjelleren, lakkerte det opp og tørka det på peisen😅 lagde til kabler for horn så det er i orden. Nå er det bare å vente på bedre vær for montering quandt1960, Sndvik og Bimmerlorris reagerte på dette 3
liffi Skrevet Desember 14, 2018 Skrevet Desember 14, 2018 Så fint ut det rattet. Passer resten av bilen
NeonMuffler Skrevet Desember 15, 2018 Forfatter Skrevet Desember 15, 2018 På 14.12.2018 den 21.08, liffi skrev: Så fint ut det rattet. Passer resten av bilen Tror det blir bra i bilen ja:) På 14.12.2018 den 21.41, Stonescream skrev: Flott bil og fint stykke arbeid. Tusen takk!:) quandt1960 reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet Desember 25, 2018 Skrevet Desember 25, 2018 Er ikke akkurat facebook her på bimmers, men til gjengjeld så får man mindre drit servert av kunnskapsløse bezzerwizzere 😉 Men følger alltid med her på den fineste E34 jeg veit om 🥰 God jul Christian 🎉 NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Februar 5, 2019 Forfatter Skrevet Februar 5, 2019 liten update mens man venter på sol og sommer! har fått ordna litt deler til bilen: custom maskinerte motorsport emblemer alcantara interiør fra Liffi (siden han har nok fra før) også idag kom de omsveiste coiloversa fra KW! de vil også bli montert med stålomspunnende bremseslanger jeg har liggende med papirer. beklager skikkelig ræva bilder av interiøret men dette interiøret er jo gammalt og godt brukt, dog ingen hull. men det trengs en skikkelig rens. så har sittet endel idag og skura, vaska, rensa, tørka og støvsugd den værste stolen, som var førerstolen. den ble en god del bedre! får det ikke stort bedre enn dette med midlene jeg har liffi reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Februar 5, 2019 Skrevet Februar 5, 2019 Digger alcantara interiørene til E34! KW blir nok bra. Hva som står på nå? liffi reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå