AndersM Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 Fått på noen enkle sommerhjul.. Ikke noe lav bil desverre, men 2 kids og barnevogn baki, så må nesten ha litt høyde... Har bestilt 10mm spacere bak.. BMW Emblemer blir bestilt i kveld alner reagerte på dette 1
ESveen Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 På tur med ny lakk: APedersen og Skulebollen reagerte på dette 2
awt Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 Lakkert senteret på felgene hvite, samt fått litt dekor på sidene. En langneset fyr havnet visst i bilen med katten sin når jeg tok bilde, fikk han ikke ut. Tare Jansen, BMW E30 325, Fredrik 90 og 3 andre reagerte på dette 6
Jordfræsar Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 Syns du kan ta med den hjem Putte inn navi og head-up display kanskje? Er vel plass til en basskasse au noekult og awt reagerte på dette 2
Toastjern Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 Eneste bilen jeg har om dagen, dessverre.. Bulkete og helt forjævli, men går på under halvliteren på mila - kjekt når man pendler.. Lukter bmw snart da! Sent from my iPhone using Tapatalk
wicky124 Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 Fått på noen enkle sommerhjul.. Ikke noe lav bil desverre, men 2 kids og barnevogn baki, så må nesten ha litt høyde... Har bestilt 10mm spacere bak.. BMW Emblemer blir bestilt i kveld Finere enn alle med kantfelger og superduper senk! Synes nå den der var ganske lav...? axept reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 Eneste bilen jeg har om dagen, dessverre.. Bulkete og helt forjævli, men går på under halvliteren på mila - kjekt når man pendler.. Lukter bmw snart da! Sent from my iPhone using Tapatalk Damn! Denne var fet hvilke hjul, dim dekk osv? Og subber det ?
Toastjern Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 205/45-16 på 7,5"... et er 20 rund baut, men etter spacere så ble det et 0 bak og et 5 foran. Subber ikke i det hele tatt, kanskje hvis jeg lesser den med verktøy og materialer ;p Hva felgene heter aner jeg ikke Sent from my iPhone using Tapatalk
///FredriK.S Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 Polering må til Ble Stor forskjell!! MagnusHN, APedersen og Skulebollen reagerte på dette 3
Halvor_nor Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 Hva felgene heter aner jeg ikke :pSent from my iPhone using Tapatalk Er vel Borbet A? Tøft stuk på tralla forresten
ErRihm Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 Måtte ta et bilde av bilen etter et kjap vask. Kjøpte bilen dønn orginal for 4mnd siden. Har siden lakkert nyrer og skiltholder sorte, xenon pærer med høyere kelvin, nye logoer og led i tåkelys. Planen videre er å få på 20" felger og m/msport fanger
Toastjern Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 Er vel Borbet A? Tøft stuk på tralla forresten Ja, er kanskje det det er! Takk:) kan jo ikke ha en altfor døv pendlerbil heller. Selvom jeg gjerne skulle hatt Caddy istede Sent from my iPhone using Tapatalk Halvor_nor reagerte på dette 1
BMW E30 325 Skrevet April 17, 2014 Skrevet April 17, 2014 Polering må til Ble Stor forskjell!! image.jpg image.jpg image.jpg siste bildet etter polering ? ser ut som det er fult av striper enda:P men fin bil ZhilleN reagerte på dette 1
SAF Skrevet April 17, 2014 Skrevet April 17, 2014 Den her skal få en runde med rubbing, polering og Lakkforsegling i påske ferien Sondre92 og APedersen reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå