Fahad Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 (endret) Hva synes folket om bronse-felger på hvit bil, slik som her? Vurderer å pulverlakkere.Mye penere som de er nå da hadde jeg heller gått for mørke grå Endret Januar 14, 2015 av Fahad dahle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Eller hva med lilla Walkabout? har sett det på google et sted, så drit bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Bronse var meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Hva synes folket om bronse-felger på hvit bil, slik som her? Vurderer å pulverlakkere. Jeg tror Ferric grå hadde blitt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Takker for tilbakemeldinger, alltid interessant å høre hva andre synes. Ferric Grey er pent, men det skiller seg for lite ut og føler felgen kan drukne litt, da kan jeg like gjerne beholde den fargen jeg har nå. Synes bronse er pent i kombinasjon med hvitt og svart, så får tenke litt på det. Lilla og andre skrikende farger utgår, for det første fordi jeg ikke synes det er pent, men også fordi bilen må være representabel og seriøs i forbindelse med at jeg bruker den til og fra klientmøter etc. mropedal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Lille er jalla rett og slett... Bronse eller en mørkere tone av de du la ut bilde av hadde vært pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Litt sein vinterlagring men... Har heldigvis unngått å kjøre den noe i saltet Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Montert m3 eksos annlegg på bilen idag! Er superfornøyd med både utseende og lyd. Diffusoren skal lakkeres, og eksosen på høyre side må justeres litt utover så blir den perfekt! Walkabout, Mariuskv, sandersander og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Hva synes folket om bronse-felger på hvit bil, slik som her? Vurderer å pulverlakkere. Gunmetal er fin farge på hvit bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Det ble kult Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Da har jeg justert eksosen på bilen, så nå ser de like ut på begge sider! HenrikSolberg, galekz, eriksen76 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Nerme seg klar for sesong JMossige, Skulebollen og janerik171187 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Skulebollen og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå