Reef89 Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Tok et bilde av bilen før en vask i dag og et sammen med en kompis og damen sin bil i innkjørselen Elsker denne bilen din. Flyttet 100% til Sandnes du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Elsker denne bilen din. Flyttet 100% til Sandnes du? takk for det ja har bodd her et år nå, men flytter til bergen igjen neste uke så da er den og se der igjen Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 takk for det ja har bodd her et år nå, men flytter til bergen igjen neste uke så da er den og se der igjen denne må eg se for mine egne øyne! Hvor i bergen då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Godt å være tilbake fra ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 (endret) Godt å fortsatt være på ferie. Bjølsethvogna på fem meter og ca ett tonn gikk veldig greit å dra etter seg. Bruker litt diesel på turen,godt over litern,men har da jobbet for å følge trafikken. Ellers glad for at svigers har vogn fast på samme plassen. De har spikertelt så vår vogn blir egentlig bare brukt til soving. Vogna tilhører min bestefar, veldig pent behandlet og lite timer på veien, så lite slitasje innvendig. Utvendig ser man at solen gjør sitt,noe bleik i fargene og plastikken begynner å bli litt sprø,men ikke noe stort problem. I alt så har turen til nå vært greit, vet ikke helt om camping er det jeg har lyst til å gjøre i alle ferier fremover akkurat. Ustabiltbær gjør jo også at gleden blir litt mindre. Endret Juli 24, 2015 av flobben Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 denne må eg se for mine egne øyne! Hvor i bergen då? har ikke funnet noe sted enda, så blir vel camping hos svigermor i åsane fram til jeg finner noe williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 har ikke funnet noe sted enda, så blir vel camping hos svigermor i åsane fram til jeg finner noe Flytter sjølv til Åsane på mandag, satser på å sjå deg rundt på vegen Mat maskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Mangel på babes i Samnanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 (endret) Endelig etter en måned stillstand fikk jeg vasket bort dekkrester og ymse annet fra BMWCCN treffet på Rudskogen Fjaset litt rundt i Adobe Lightroom for første gang. Endret Juli 25, 2015 av StigJ codex, flonoen og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Fint bilde, men dumt at framfelg og bakfelg endte opp med forskjellig farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 (endret) Fint bilde, men dumt at framfelg og bakfelg endte opp med forskjellig farge.. Hehe. Ja jeg så dette her. Ble litt sent i går Edit: Bedre nå da? Synes dette ble litt bedre sånn over all. Endret Juli 26, 2015 av StigJ flobben, M|Fjeld og Thundercoil reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Jeg syns den forrige var bedre, men framfelgen fikk litt "kaldere" farge i forhold til resten av bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Larsa97 og williamwiers reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 (endret) Jeg syns den forrige var bedre, men fikk litt..Brrrrrr..."kaldere" farge. Varm nok nå? : Endret Juli 26, 2015 av Thundercoil M|Fjeld og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå