Margrethe Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 1 time siden, Walkabout skrev: Typisk at det skjer. Enten snø eller måkedrit rett etter bilvask! Bare å få skrapet av snøen - og ikke glem oblatene i samme slengen Hva?? Oblater som er sååå fine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bendik2k Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 (endret) Da var endelig drømmebilen kommet på tunet etter mange år med sikling. Min første BMW og bil forøvrig 320d chippet til ca 200hk, men har planer om å optimalisere den ytterligere. Har litt småstore planer som sikkert vil dukke opp på forumet her etter hvert også! Endret Mars 2, 2016 av bendik2k figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Slapp hvertfall å tenke på sommerdekka noen dager til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 7 timer siden, Marg skrev: Hva?? Oblater som er sååå fine? Jeg har latt oblatene stå på bare på trass, alle snakker om at man må fjerne dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 On 29.02.2016 at 22.45, awt skrev: Dere får leie av han over her, ser ut som det er god plass der. hehehe står nok en qashai der også til vanlig men godt med plass alene 6,5*7,5 2,60 takhøyde gjør susen awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Vært ute å lekt meg i snøen. Fahad og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 God morgen liksom. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 fint vær idag, så då ble det skikkelig vask Poppy, And-reas, HenrikSolberg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Vårstemning, vask og lufting av bil ahj, figgen og Mattae reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 MartinBa, figgen, HenrikSolberg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Tok et kjapt bilde etter en vask Marius2002, StigJ, And-reas og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 1 minutt siden, papertiger skrev: eksosbilde Dette gleder jeg meg til å se, samt hvordan du gjør det Jeg har veldig veldig lyst å gjøre samme selv, den ovale stussen er bra kjip... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå