Margrethe Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 Meldt et par minus og sludd i morgen så her drøyer vi sommerdekka litt. Bor på landet så blir fort kaldere her, og på bondevei er det greit å være skodd! Er sol da. Og i sola er den så fin i fargen synes jeg 😊 (Har prøvd å få av oblatene med spyleren på den lokale vaskehallen men de sitter for godt. Tapetkniv?) Walkabout og flobben reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 (endret) Vår følelse i Sandnes idag Endret Mars 23, 2016 av ErikTveit Tommy H, StigJ og figgen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 Peak, Bendik Kjellevold, danskiii og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 2 timer siden, Margrethe skrev: Meldt et par minus og sludd i morgen så her drøyer vi sommerdekka litt. Bor på landet så blir fort kaldere her, og på bondevei er det greit å være skodd! Er sol da. Og i sola er den så fin i fargen synes jeg 😊 (Har prøvd å få av oblatene med spyleren på den lokale vaskehallen men de sitter for godt. Tapetkniv?) Fin i solen ja. Jeg brukte en slik "komfyrtopp-skrapekniv" til å fjerne oblater. Margrethe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Sommerhjula polert og klare for montering And-reas og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 God påske ✌️ danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiiaN92 Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Godt å få bytta om, selv i ruskevær. Freakshow, ErikTveit, Tommy H og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 3 felger ferdig vasket og vokset! ☺ liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Sitter og kjeder meg så redigerte riktig høyde på bilen min Må få senket snart.. Tommy H, Marius2002 og ErikTveit reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 27 minutter siden, Gabz skrev: Sitter og kjeder meg så redigerte riktig høyde på bilen min Må få senket snart.. Ser veldig bra ut. Bare å få på noe senk https://www.billige-senkesett.no/shop/ta-technix-coilovers-7681c1.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 (endret) Venter til jeg har penger til å kjøpe noe som har litt kvalitet og varighet Tenkte kanskje Supersport Black Evo. Endret Mars 25, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ET Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Min M5 E39 2000. Fotografert på industriområde i Tønsberg i går, da jeg har planer om å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 13 timer siden, Gabz skrev: Venter til jeg har penger til å kjøpe noe som har litt kvalitet og varighet Tenkte kanskje Supersport Black Evo. kjøpt ordentlig med en gang! senken så super ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå