Lifeasiknowit_bmw Skrevet November 11, 2017 Share Skrevet November 11, 2017 Kveldsvask Marius2002, papertiger, lagunilla og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Ikke i dag men var på Gardermoen på Torsdag for å få no klipp til et Prosjekt en kompis driver med 🎬 Tok da med Delebilen Som valgte og ikke holde på kjøleveska lenger ! Gorg, Skulebollen og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilian Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 (endret) Endret November 12, 2017 av Emilian Fahad, papertiger, Designer og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Fahad, fxslin, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 2 timer siden, Gorg skrev: Nydelig bilde Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 11 minutter siden, Fahad skrev: Nydelig bilde Takk 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 Walkabout, BimmerFan!, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 Et dårlig bilde av en skitten bil, men årets første snødag (hvis det kan kalles snø...) må nesten dokumenteres. Walkabout, Ivrig86, Designer og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 8 minutter siden, Dal-z skrev: Et dårlig bilde av en skitten bil, men årets første snødag (hvis det kan kalles snø...) må nesten dokumenteres. Kledelige felger! Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 6 minutter siden, ahj skrev: Kledelige felger! +1 - lekre de felgene! Dal-z og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 (endret) Takk! Ble fornøyd selv. Måtte ha noen kurante vinterfelger, så derfor endte jeg opp med dette settet originale Style 270 med Michelin Pilot Alpin dekk. Trenger litt større spacer bak, men ellers, så er jeg veldig fornøyd! Endret November 13, 2017 av Dal-z ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 Min nye vinterbil 😁 M4en trenger litt hvile frem til mars/april Dal-z, BimmerFan!, ahj og 4 andre reagerte på dette 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 9 minutter siden, Fahad skrev: Min nye vinterbil 😁 M4en trenger litt hvile frem til mars/april Voldsom overgang vil jeg si 😂 Hvor mange hk er det i den a? Nesten like mye som M4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 11 minutter siden, ahj skrev: Voldsom overgang vil jeg si 😂 Hvor mange hk er det i den a? Nesten like mye som M4? Ikke den store forskjellen 😂 men fyfaen så deilig det er å bare parkere den hvor som helst, og slippe å være så redd for steinsprut. Designer, Saltkjelen, Ivrig86 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 14, 2017 Share Skrevet November 14, 2017 Skulle prøve meg på timelapse på skinne.. Men elmotoren var fri for strøm.. Fahad og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå