Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

Kjapt bilde i finværet :)

[ Bilde ]

Fin å clean e36! Hva heter de kanalene der? Ser ikke ut som m-tech, men ikke standard kanala heller :P

Thank u :)

Sideskjørtene vil jeg tro du tenker på? Er faktisk helt originale, faller kanskje litt bort i bildet men..

Blitt temmlig bra hun frøkna di også ser jeg... Hvor ordnet du deg lyktefilmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vinterlagre? Tåler vel snø? :)

Snø tåler dem, men salt tåler dem ikke. :)

Ja +1 på den, men så vil jeg ha en bil jeg ikke trenger å være så nøye med om vinteren :)

Gøy med en "herje"bil også :P

En E92 320i tåler snø og salt i mange år fremover.

Jeg hadde i hvert fall ikke ratta rundt i en VW Polo i vinter hadde jeg vært deg, for stusseligere bil finnes ikke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En E92 320i tåler snø og salt i mange år fremover.

Jeg hadde i hvert fall ikke ratta rundt i en VW Polo i vinter hadde jeg vært deg, for stusseligere bil finnes ikke. :P

Hahaha. :P Ja den tåler jo det, men nå vil jeg ikke kjøre den en vinter til. Kjørte den ifjor, å det var ikke gøy. God å kjøre og alt det, men det å måtte tenke på å vaske den jevnlig osv det orker jeg ikke en vinter til.

De vinterene som er her er som regel noe dritt også.

Underkjølt regn, masse vei-is, snø som smelter og fryser på igjen som lett kan lage stygge skrap i lakken. :(

Poloen er en morro bil å kjøre den, ikke så god å kjøre som bmw'en. Men da blir den bare enda bedere å kjøre til våren igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter deg fullt ut på den matsi.

Det er jo som å få seg ny bil hver vår. Og ekstra kjekt er hvis du da kjører en kjip bil på vinteren. Nå skal jeg ikke klager for mye på E91en min, for det er en veldig god bil. Men fyttigrisen så dau den er. Så det er jo som å sette seg inn i en rakett når våren kommer og Z4en skal luftes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...