Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Dagens fortvilelse.

 

Skulle hente bilen fra EU-kontroll, måtte bytte frontrute, lykter (glass og def. justeringsmotor), samt begge kulelagre bak.

 

Hadde nok å tenke på, og bilen sto parkert rett utenfor porten til verkstedet.

Skulle rygge bilen litt bak for å kjøre, så en bil i speilet som parkerte 1meter til venstre fra bakenden, og så ikke noe bak. La over, og rygget forsiktig vekk fra bilen. BAM, rett i den usynlige hengeren. Fyren kjørte rolig videre, uten å legge merke til det. (Han snakket i tlf)

 

Hvordan kan man bytte denne delen? Meget lite gjennomtenkt å lage en del som går fra fronten (over og under dørene), rundt baken og fram igjen, nesten 10m lang.

 

Snakker om en dårlig dag? Rygget bokstavelig talt 1 meter fra EU-kontroll  :grr:

 

Om noen ønsker, kan jeg oppgi bilens plassering, nøklene får du. Så kan jeg i det minste melde bilen stjålet å kanskje få noen kroner.

null stress hadde samme skade, blei det retta opp av lakk verksted 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

null stress hadde samme skade, blei det retta opp av lakk verksted 

Husker du ca pris?

 

Ikke nok med det, en kar kjørte inn i bilen mens den sto parkert i gaten igår. Nå er det en nogså bulket framskjerm også.

Er vel slik at siden bilen min sto parkert, er det hans feil? Påsto han sklei ned bakken påvei opp, og inn i skjermen

 

Hvorfor er det alltid slik at om man får en nedtur, kommer det alltid flere på samme tog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...