E.C. Skrevet Mars 5 Share Skrevet Mars 5 Style 135 selvfølgelig fupsaker, Reef89 og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 5 Share Skrevet Mars 5 Ellers dukket det jo opp noen 172 på finn akkurat nå: https://www.finn.no/342935858 Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 5 Share Skrevet Mars 5 På sort e6x synes jeg det meste kler bil godt av originale felger . Så du har litt å velge i . Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 5 Forfatter Share Skrevet Mars 5 Ja, er veldig fan av 135. Får se litt, haster ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 13 Forfatter Share Skrevet Juli 13 Da ble "nye" felger på E60n endelig montert. Det ble som nevnt tidligere style 135. Absolutt ikke strøkne felger, men til prisen og med gode conti contact 6 dekk så får det duge. Første langtur sånn over 30km og i litt hastighet var i dag så jeg fikk kjenne på hjulene og de er null støy, null sporing, null risting og alt er bra. fupsaker, sveigis, Ampera og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 31 Forfatter Share Skrevet August 31 I dag fikk V8eren litt pleie og oppgradering. Har vært en liten kjølevæske lekkasje fra en skjøtenippel. Det er 3 stk. slike nippler på denne motoren og er en av svakhetene på N63 at disse i plastikk begynner og smuldre opp etter tid, de ligger jo i ”hot v zone”. Jeg har jo byttemotor så her skulle det vært byttet til alu. nippler, noe som også er gjort, men kun 2 av 3 er byttet. Den skjulte under turboen ble glemt tydeligvis. Det selges jo repkit for dette som jeg kjøpte og da fulgte det også med turbokjøleslanger samt 2 nye nippler så da byttet jeg alt i stedet for å la det ligge og vente på ny lekkasje. Noen av slangene var allerede begynt å smuldre så. De to som var byttet i alu: Lekkasje synderen: Ser synderen nedi mørket: Ny vs gammel: Done: Oppgraderingskitet: Før: Etter: Daniel., mr.pingu, CHNilsen og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 31 Share Skrevet August 31 Kjekt å få byttet slike ting til noe som er holdbart. Det er nesten litt rart at BMW ikke har kjørt en tilbakekalling på dette om disse medfører alvorlige problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 31 Forfatter Share Skrevet August 31 15 minutter siden, Saltkjelen skrev: Kjekt å få byttet slike ting til noe som er holdbart. Det er nesten litt rart at BMW ikke har kjørt en tilbakekalling på dette om disse medfører alvorlige problemer? Ja det var det, den lekkasjen jeg hadde ble jo bare større og større. Det eneste alvorlige som kunne skjedd her er vel bare at når man får meldingen "coolant low, top up" så kjører en for lenge før fylling så går motor varm, da kan jo ting inni bli defekt. Vet ikke hvordan BMW har gjort det der fordi alle motorene ble jo levert med plastnippler og etterhvert som det ble vanlig med lekkasje så har de byttet til alu. Har lest mye om dette på nettet, men ikke om hva BMW har gjort. Har full motor dokumentasjon fra Bilia Skøyen, men gidder ikke å gå noe videre med dette tror jeg. Det kostet meg rundt 200.- for det kitet og ca 86min. arbeid i 21" og sol mr.pingu, Otis, skoglund og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 7 Forfatter Share Skrevet November 7 (endret) Blir aldri lei denne kupèen og spesielt ikke i mørket. Ble også pkk godkjent uten feil og det liker jeg på en bil som er 15år og passert 280 000km. Bilen, V8eren og Continental dekkene er så bra sammen at jeg blir mer og mer glad, det er stille, det er tight og har hatt veldig få problemer siden kjøp i feb. 2019. Ingen tvil om at F01 chassiet er holdbart og bygget ordentlig som støy, comfort og ikke besparende materialer ++. Endret November 7 av Reef89 E.C., papertiger, Ampera og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 7 Share Skrevet November 7 2 timer siden, Reef89 skrev: Blir aldri lei denne kupèen og spesielt ikke i mørket. Ble også pkk godkjent uten feil og det liker jeg på en bil som er 15år og passert 280 000km. Bilen, V8eren og Continental dekkene er så bra sammen at jeg blir mer og mer glad, det er stille, det er tight og har hatt veldig få problemer siden kjøp i feb. 2019. Ingen tvil om at F01 chassiet er holdbart og bygget ordentlig som støy, comfort og ikke besparende materialer ++. Når jeg ser dette bildet og hvordan du forklarer tingene ,så skjønner jeg deg godt . Flott bil dette og ikke minst så rått med V8er😊 Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå