Stawky Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Synest det manglet noe rødfarge på Jærhagen på Søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2016 Ble tydeligvis litt feil prioritering. Planen var å få med seg vårmønstringen i går med BMW CCN, men den ble jo flyttet til en senere helg Og hotell og banekjøringen var forhåndsbetalt uten mulighet for refusjon. Jaja. Dette er bare begynnelsen av sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 5 timer siden, Stawky skrev: Synest det manglet noe rødfarge på Jærhagen på Søndag! Jeg var der jo. (inni parkeringshuset riktignok...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 2 timer siden, StigJ skrev: Ble tydeligvis litt feil prioritering. Planen var å få med seg vårmønstringen i går med BMW CCN, men den ble jo flyttet til en senere helg Og hotell og banekjøringen var forhåndsbetalt uten mulighet for refusjon. Jaja. Dette er bare begynnelsen av sesongen Hehe, shit happenes 2 timer siden, awt skrev: Jeg var der jo. (inni parkeringshuset riktignok...) Næmen daså! men i alle dager gjorde du inne der da... :> Eller var det jeg som gikk glip av noe ;p? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Skjedde nok heller lite der inne. Skitten bil med kjedelige hjul for tiden. Bedre å gi plassen til el-mercedesen (med panseret oppe!), eller de flotte Astraene heller da. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 Hva? Hadde du egen utstilling i parkeringshuset? Fin på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Jepp, egen VIP-utstilling, der kun spesielt inviterte fikk tilgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Jeg syns du bør få på splitterene igjen jeg nå og M6 krom felgane dine, sånt at du kan stilla ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2016 Mmmmm.... Kromfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2016 Kanskje det siste bildet jeg tok av Børre.... Henrik K og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 Børre faktisk.... uvanlig, men artig navn på en bil Hva byttes Minien ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2016 Hehe. Børre Bever er hans hele navn. Gnager vettu Får se. Ligger nå for salg og vet ikke om det blir flere photoshoots med den. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 (endret) I dag har jeg eid Z4en i 6 år Og det måtte da selvfølgelig feires times med at ny brukis ble levert og registrert på meg på denne dagen. Jeg hadde jo allerede funnet bilen og skrevet kontrakten allerede. Ble til at jeg måtte drøye det en uke. Men sånn er jeg bare Det ble da ikke så mye farge denne gangen. Men synes denne "fargen" er pen og den hadde det utstyret jeg var på jakt etter. Har fristet meg denne gangen til å prøve automat. Ble rimelig overrasket over 8-trinnskassen og hvor pent den girer. Rett og slett godkjent. Kravet var M-sport, bensin, Navi pro med DAB og helst litt mer enn standard anlegg. Registrert første gang 9/1-14 Kilometerstand: 27.400 Dette er da utstyrslisten: Type 3A11 Model 316i - EUR Development Code F30 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N13 Displacement 1.60 Power 100 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Mineralgrau Metallic - B39 Upholstery Stoff Hexagon Alcantara/anthrazit - HAAT Production Plant REGENSBURG Production Date 2013-10-01 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2PE 18"m Lt/aly Wheels Star Sp. 400m/mt 18"m Lm Raeder Sternsp.400 M/mb 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 225 Standard Suspension Serienfahrwerk 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 337 M Sport Package M Sportpaket 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine Interieurl. Alu. Laengsschliff Fein 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4DL High.trim Fin. Black High-gloss Akzentleisten Schwarz Hochglaenzend 420 Sun Protection Glazing Sonnenschutzverglasung 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 465 Through-load System Durchladesystem 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6AP Remote Services Remote Services 6NR Apps Apps 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6UH Traffic Information Traffic Information 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 654 Dab Tuner Dab Tuner 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SM Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar 8TG Anti-theft System Diebstahlsicherung 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 842 Cold Climate Version Kaltland-ausfuehrung 850 Add Fuel Tank Filling For Export Zusaetzl. Tankfuellung Export 853 Language Version English Sprachversion Englisch 885 Swedish / On-board Documentation Schwedisch / Bordliteratur Og til slutt den obligatoriske To do-listen: - En real detailing (trenger det sårt) - H&R senkefjærer - Stoffmatter - 19" hjul - Fjerne merket på bakluka - Bygge om til paddlegir på rattet - Tone siderutene fremme siden de bak allerede er det - To eksostuter (ikke 335i look) - Høyglans sort grill og sikkert mer med tiden. Endret Mai 25, 2016 av StigJ williamwiers, S. Gunstad, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 (endret) Skulle fått noen interiørbilder etterhvert Endret Mai 25, 2016 av awt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 Ja kommer nok etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå