fxslin Skrevet April 22, 2019 Share Skrevet April 22, 2019 24 minutter siden, sveigis skrev: Denne så fin ut ja Felgene passet jo fint synes jeg ,selv om bilen er i det nyeste for sånn type felg . Synes den faktisk kledde retro look på felgene, litt sånn miks av new&old look. @StigJ antar du ga eieren en Z Norge stikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 22, 2019 Forfatter Share Skrevet April 22, 2019 6 timer siden, sveigis skrev: Denne så fin ut ja Felgene passet jo fint synes jeg ,selv om bilen er i det nyeste for sånn type felg . Ja i grunnen passet de ganske bra på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 22, 2019 Forfatter Share Skrevet April 22, 2019 6 timer siden, fxslin skrev: Synes den faktisk kledde retro look på felgene, litt sånn miks av new&old look. @StigJ antar du ga eieren en Z Norge stikker Ja alt kler den smukke 😄 Eier er allerede medlem i gruppa 👍🏼 fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 23, 2019 Forfatter Share Skrevet April 23, 2019 (endret) En del flere bilder her: Endret April 23, 2019 av StigJ lagunilla og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 23, 2019 Share Skrevet April 23, 2019 Fint stykke arbeid her Stig Ser du har brukt Fusso på felger - har du testet holdbarhet på denne mot Autobahn? StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 23, 2019 Forfatter Share Skrevet April 23, 2019 (endret) 9 minutter siden, papertiger skrev: Fint stykke arbeid her Stig Ser du har brukt Fusso på felger - har du testet holdbarhet på denne mot Autobahn? Takktakk Ja har testet opp mot Autobahn. Først la jeg fusso på felger på en F11 jeg polerte i 2017. Denne holdt leeeenge. Så vokset jeg sommerfelgene på F30 i mai i fjor. To og to med Fusso og Autobahn. Fusso venstre fremme og høyre bak, Autobahn vice versa. Merket overhode ingen forskjell når jeg vasket. heller ikke svekkelse i beading. Så Fusso på felg kan jeg gå god for. Eneste minuset hvis man velger bort Autobahnen er lukta Endret April 23, 2019 av StigJ papertiger og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 23, 2019 Share Skrevet April 23, 2019 Godt å høre. La Autobahn på vinterfelgene på BMWen i høst, og de er så tette at jeg får ikke vasket innsiden på de når de står på bilen. Så når jeg tok de av i går har de i bunn og grunn vært uten vask siden i høst, men det grå laget av sand og dritt var nesten bare å børste av for hånd, så ser for meg at de blir utrolig enkle å få rene når jeg skal vaske de Naboen var lettere imponert StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 23, 2019 Forfatter Share Skrevet April 23, 2019 @papertiger Ja ingenting å utsette på Autobahn.Men når prisforskjellen er så ekstrem på 200gram er det enkel matte for meg når de er like holdbare. Eneste er at Autobahn er mye kjekkere å jobbe med pga lukta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 23, 2019 Share Skrevet April 23, 2019 54 minutter siden, StigJ skrev: @papertiger Ja ingenting å utsette på Autobahn.Men når prisforskjellen er så ekstrem på 200gram er det enkel matte for meg når de er like holdbare. Eneste er at Autobahn er mye kjekkere å jobbe med pga lukta Får du like dyp glans på Fusso som på Autobahn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 23, 2019 Forfatter Share Skrevet April 23, 2019 @ogee1 Kan ikke si at jeg så noen nevneverdig forskjell på mine da jeg hadde lagt to og to. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 23, 2019 Share Skrevet April 23, 2019 2 timer siden, StigJ skrev: @papertiger Ja ingenting å utsette på Autobahn.Men når prisforskjellen er så ekstrem på 200gram er det enkel matte for meg når de er like holdbare. Eneste er at Autobahn er mye kjekkere å jobbe med pga lukta Det er sant - har hatt den 50ml krukka med Autobahn i flere år nå, og holder sikkert 2-3 år til vertfall. Fussoen kan jeg sikkert ha til jeg blir gammel ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 23, 2019 Forfatter Share Skrevet April 23, 2019 @papertiger Til kun eget bruk hadde jeg nok også valgt å bare bruke Autobahn. Men nå er jeg på tredje 50ml krukka av den og burken med Fusso er snart tom Sånn er det når man polerer litt mer enn en eller to biler i året ogee1 og papertiger reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2019 Intet nytt under solen Designer, Orjan, mslello og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 27, 2019 Share Skrevet Juni 27, 2019 For en rå bil du har Stig.😀 Håper jeg får se denne i August . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 30, 2019 Share Skrevet Juni 30, 2019 På 27.6.2019 den 21.19, sveigis skrev: Håper jeg får se denne i August . Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå